even jullie mening

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door DarkAngel25, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nee hoor, valt wel mee.. hahahaha

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik heb net een digitale clearbleu OVULATIEtest gedaan, en er kwam ook gewoon een smiley op !! heb nu ook al 2 ochtenden, dan als ik smorgens op sta dat ik iets voel lopen, en ik dus denk, oh kut ben ongi, maar dat het gewoon vocht is??!!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meis.... zoals ik je gisteren ook al zei:
    Ga jij eens even heel gauw een zwangerschapstest doen! :D ;)

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    whaha ja ik wil nu eigenlijk ook wel, maar alleen met ochtendurine, dus waarschijnlijk t weekend een keer.. want ik heb net toen mijn clearbleu aan t nadenken was, mijn plasje weggedaan.. vond dat die te lang moest denken.. dus ik dacht.. muwha.. laat maar..haha.. anders had ik me buuf ff gebeld die heeft nog een testje liggen...

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :D Jij maakt het wel heeeel spannend

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hahaha, ja dat vind ik nu zelf eigenlijk ook wel.. maaaaaar als t goed is neemt buuf een testje mee... en ga ik morgenvroeg of zondagochtend! ALS ik durf testen.

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wat spannend zeg!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Schiet eens even op met die zwangerschapstest jij! :p

9. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hmm wat grappig!

Ik gister op dag 24 ook ineens een positieve ovu test en normaal een cyclus van 30 dagen. En dag 23 een beetje oud bloed, innesteling? Heb volgens mij rond dag 16 mn ei gehad.

En nu verder ook heel vochtig van onder haha en moe. Ik begin me het ook steeds meer af te vragen, zou het??

Mijn NOD is alleen donderdag OAS, helaas!

Maar jij ook succes, ben benieuwd!! Fijn weekendje weg iig!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook een keer een ovu test gedaan om eens te kijken . Later een zwangerschapstest maar was niet zwanger.
    Het kan alle kanten op.
    Ik hoop dat je posi gaat testen dit weekend!
    Knap dat je het kan volhouden met wachten.

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@darkangel: ik zit nu 7dpo en vanmorgen ook een knal posi ovu test!!! heb op cd11-12-13 in totaal 10x een smiley gehad op de clearblue.. ik duim voor je meid.. en voor mezelf hihi

12. Wat spannend! Ik test hier negatief op een ovutest als ik zwanger ben maar is bij iedereen anders. Hoop dat je morgenochtend twee strepen op een zwtest gaat zien!!

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat is nou net wat ik iemand wilde horen zeggen! Er is nog hoop voor me!! :D

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou dark angel nu zitten we in hetzelfde schuitje denk ik, ik heb ook ineens een positieve ovu op 11 dpo (als het allemaal klopt).. Nu wordt het wel heel spannend of ik ineens een laat ei heb of misschien toch zwanger.. :(

15. vlindertj

vlindertj Lid

31 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Y87:apart misschien zijn jullie gewoon zwanger.
    maar met ons lichaam weet je het nooit zou voor de zekerheid toch even klussen. spannend waarom doe je niet een zwschapstest

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Donderdag is pas NOD.. en durf niet.. :) .. 11 dpo is vroeg...

Ga straks om 12 uur nog eens testen met ovu clearblue dig.. als die nou ook smiley geeft zou ik het misschie kunnen wagen.. misschien..

17. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Y87, wil jou absoluut niet ontmoedigen .. Maar is die test welhelemaal positief ? Zover ik kan zien op de foto knalt niet helemaal toch ? Of zie ik dat verkeerd ? Ik plas echt eerlijk waar de hele maand door streepjes.Maar niet nog 1 x helemaal als knaller! Maar er tegen aan zeg maar .
    Heb vorige cylcus elke dag getest om verloop er van te zien .

Eind van vorige cylcus dacht ik ook dat ie ineens weer helemaal positief zou worden maar nu blijkt dat je een 2de LH piek kan bereiken maar je de eerste gewoon aan moet houden want dat is dan ook je echte piek.

Schrok mij lam dacht ei gemist ? Of zwanger misschien ? Maar was geen van beide gewoon weer even een verhoging van de LH.

(opzocht op site van Sensitest.nl)

Ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent en iedereen die bezig is :):):):):)

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou kijk ik heb 2 keer zo'n test gehad en de rest van de maand (ben na vermoedelijke eisprong om diezelfde rede ook door blijven testen) maar alleen zo goed als wit.. behalve toen en vandaag, ik zeg al ik weet het nu niet meer...

19. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Het is dan ook wel heel erg lastig allemaal , wanneer denk je ei te hebben gehad ? Doe je ook tempen ? Is het misschien net even wat makkelijker om te achter halen wanneer echt je is geweest .

Krijg je niet hele donkere testen ? Dus echte knallers rond je ei ? Hoor ook wel dat niet iedereen die krijgt.

Ik hoop echt echt echt dat dit gewoon voor jou goed nieuws is ! Maar hoop dat je er niet te veel op focust dat dit een soort 2de piek is wat ik toen had . Ga hard duimen voor jou!

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Even gauw.. heb nog niet getest... misschien morgen eens eentje wagen.

Deel Deze Pagina