Ik wordt niet goed van hoe mensen met elkaar omgaan op facebook. Daarnaast de zielige dierenfilmpjes enz. Ik ben er klaar mee dus heb facebook verwijderd. Merk nu dat het een soort verslaving was ga steeds automatisch naar waar het icoontje zat. Meer mensen ervaring mee? En hoe bevalt het tot nu toe?
Ik heb periodes dat ik gewoon een half jaar of langer er vanaf ben. Dan ben ik er even klaar mee. Schakel het dan uit en na een tijd ben ik nieuwsgierig en kijk ik weer
Ik kijk alleen naar de persoonlijke foto’s en berichten van mijn fb-vrienden. Zodra het gaat over nare nieuwsberichten of politiek oid, scroll ik door. Dus ik heb geen last van nare verhalen en zie ook geen reden om het te verwijderen. Ik kijk denk ik 1 of 2 keer per dag kort. Dus ook dat is voor mij geen reden om het te verwijderen.
Ik gebruik Facebook alleen nog om te checken of bijv. het zwembad, de speeltuin, etc. gewijzigde openingstijden heeft of om op de hoogte te blijven van een bepaald evenement. Naar de rest kijk ik nauwelijks meer en mis het ook niet (in mijn kennissenkring wordt het ook niet veel meer gebruikt).
Ik zou prima zonder fb kunnen. Maar vind het wel leuk om te lezen wat vriendinnen aan de andere kant van nl bezig houdt. Mishandelingsfimpjes.etc geef ik aan dat ik dat niet hoef te zien. Als ik wil weten wat er in de broodfok gebeurd, of hoe paarden mishandeld worden, zoel ik dat zelf wel op maar dat het mij niet hoeft te worden opgedrongen. En als ze dat vaker nog plaatsen, prima maar dan gooi ik je van fb af. Ik zie de laatste tijd geen fimpjes meer.
Hiervoor zou ik het ook willen houden. Maar naar mijn idee mis ik tegenwoordig heel veel dingen van vrienden terwijl mijn hele nieuwsoverzicht vol staat met reclame en domme filmpjes. Heb jij daar geen last van?
Ja dat heb ik ook wel. Daarom ben ik ook zo klaar met scrollen en mis ik vast nog wel posts van vrienden. Maar ik weet niet precies wat ik mis, dus dat is ook niet erg
Ik heb geen facebook, geen twitter, geen instagram en geen “wat ik nog heb gemist”, ook allemaal nooit gehad en bevalt heel goed. Enige social media is een paar fora, whatsapp en line (soort anonieme whatsapp voor een spel wat ik speel).
Ik gebruik Facebook veel voor m'n werk, maar buiten dat gebruik ik het amper nog. En alle irritante mensen kun je ook ontvolgen
Ik heb het 2 jaar geleden al verwijdert en mis het helemaal niet! Instagram vind ik veel leuker, maar soms zou ik dat ook wel willen verwijderen. Soms zit ik er teveel op!
geen Facebook gehad of van van plan te gaan nemen Ook geen Twitter instagram of ander social media Alleen whats app en dat vind ik wel genoeg Ik hoef niet te checken wat anderen aan het doen zijn of mee gemaakt hebben Dat vertellen we elkaar zo wel of via de telefoon
Ik deed al een jaar of twee bijna niets meer met Facebook en heb inmiddels mijn profiel ook verwijderd een tijdje geleden. Ik mis het totaal niet!
Niet om lullig te doen, maar je weet dat je hiermee zegt dat je altijd Facebook hebt gehad (dubbele ontkenning)? Ot: ik heb wel Facebook, maar zie eigenlijk nooit vervelende filmpjes of reclame. Ben ook niet heel actief.
Nogmaals, bedoel het echt niet lullig hoor, maar zo als je het schreef kan het gewoon totaal verkeerd begrepen worden.
Ik heb wel Fb maar kijk er echt zelden op. Ik vind het alleen handig wanneer de kinderen met een sportkamp mee zijn voor de updates etc en info avonden, soms wanneer ik me verveel spiek ik weleens maar doorgaans is het allemaal hetzelfde. Dan zie ik weer kinderen met veel te dure kleding voorbij komen op de foto terwijl de ouders amper werken en alles toegestopt krijgen van opa en oma, mijn beeld van de mensheid wordt niet veel beter door Fb
Als ik schijf dat ik nog nooit geen Facebook gehad heb of ander social media lijkt mij dat wel duidelijk? Ook niet lullig bedoeld On topic maar weer
Laat maar joh. Het is niet duidelijk hoor. Je schrijft namelijk letterlijk dat je altijd Facebook hebt.