Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja, op dit moment zie ik hem alleen maar als de verwekker, want er iets mee doen doet hij niet en heeft hij nog nooit gedaan.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

super m succes met wat je ook gaat doen. Je bent geen voetveeg onthou dat jij komt er wel met je kindjes.

En wat hebben kinderen aan een vader die steeds zo doet ook niks. Keuze.s maken en ja alleen in je huisje komen van je werk je bent niet alleen meid je heb je kindjes je hebt een paar pracht ouders.

Maar neimand kan de keuze voor jouw maken en zeker niet als er een soort van houden van is. Dan is het verdomt lastig.( Spreek uit ervaaring.)

Moet zeggen na 11 jaar tussen mijn vriend en mij lijkt er een soort berusting in ons lot om samen te blijven. De strijd die jij voert voer ik dus al 11 jaar. Na de geboorte van Karishma lijken we dichter naar elkaar gegroeit te zijn. Maar na 11 jaar ben ik daar zelfs niet zeker van er is hier een soort stille vreden.

En ja als moeder ga je vaak over je grenzen heen omdat er juist kinderen in het spel zijn die wil je geen (Vader verwekker) Of hoe je het ook ziet ontnemen. Dus snap jouw strijd.

Maar niet om me zelf de grond in te praten maar jij hebt een vlink door zettings vermogen., Twee kindjes alleen een studie werk en dat soort dingen nee meid jij mag trots op je zelf zijn. En zeer zeker jij komt er hoe dan ook. ( De prins op het witte paard) Daar mag je zeker van dromen maar of ze bestaan. Ja zeker zeker z.n meid als jij.

Knuf. voor jou en je kindjes.;)

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    FF een vraagje,
    Wie van jullie heeft ook de mc Tobi. Wij hebben hem van het weekend in de auto gezet en Stijn vindt het erg leuk om ons nu te zien en lekker naar buiten te kijken.
    Maar ik moet er nog wel een beetje handigheid in krijgen. Zo krijg ik die indicator bijna niet in het groen of ik moet die gordeltjes wel heel hard aantrekken.
    Hebben jullie dat ook?

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dag allemaal!

Ik geloof dat ik er weer een aantal moet feliciteren :D

Jee Gup en Mir! (en vast nog iemand?)

Heel ondenkbaar hier. Hoewel. Ik ben net officieel ontzwangerd. 8 december werd Renske 10 maanden en werd ik voor het eerst ongesteld. :D En gek genoeg is het sinds dien dat er idd wel iets begint te kriebelen van een idee voor nr. 2. Maar pas als ik met nieuw project ben begonnen en mijn boek af is. H4 is af, alleen nog H5. Zucht.

liefs!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lieve meiden, dank voor jullie reacties op mijn bericht van gisteren.
    Toen ik erover nadacht kwam ik erachter dat één en ander voor mij parallel loopt met nare situaties van vroeger.
    Het is niet hetzelfde, maar het herinnert me eraan, en dat maakt dat ik me er zo ontzettend naar bij voel.
    Ik vind het SUPERlief dat jullie wel rekening met mij en Lila willen houden, en ik kom daar zeker nog even op tijd op terug.

@ Donder, ik wist niet dat zwangerschapshormonen nog steeds narigheid kunnen veroorzaken, maar af en toe voel ik me nog net zo kwetsbaar als in de zwangerschap.

Vanmiddag hebben we weer relatietherapie, ik zal daar ook eens aangeven dat het niet lekker met me gaat.
    Sinds ik een paar weken geleden emotioneel brak na wat dingen aan Frank verteld te hebben over vroeger, blijf ik erin hangen, en twijfel eraan of dit nu depressiviteit is.

Nogmaals hartelijk dank voor het begrip en de lieve woorden, dat betekend meer voor me dan jullie (misschien) weten.

*knuf* aan allemaal.

(en ik wil er heel graag bij zijn, als ik mezelf buitensluit door niet te komen heb ik mezelf er alleen maar mee..)

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Super Mommy; hele dikke knuffel!

Heel naar dat het nu wéér zo loopt, hij lijkt het maar niet te kunnen hè..

Ik begrijp dat thuiskomen terwijl er niemand voor je is heel verdrietig is, maar misschien is thuiskomen bij iemand die er niet voor je is nog wel veel verdrietiger!

Als je wilt praten mag je me altijd bellen meis..

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben er een beetje kapot van!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh beh, bellie :( knuffel, wat klote :(

Sorry dat ik zo weinig op het groepje ben om echt mee te kunnen leven met iedereen. Ik hoop op meer tijd per volgend jaar.

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dikke knuffel.

Wat ontzettend balen idd.
    Ik heb ff je topic gelezen, maar ze mogen toch niet zomaar 3 maanden eerder je contract ontbinden. En als je binnen 10 weken voor de bevaldatum ontslagen wordt heb je gewoon zwangerschapsverlof en ga je daarna pas de ww in.
    Dus per 1 april zou ik niet mee akkoord gaan.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, wat ontzettend klote! Man oh man... logisch dat je nu van de leg bent. Sterkte!

@ Evenstar, leuk dat je er ook ff bent. Alles goed daar? hope so!

@ Super M, meid dikke knuffel! En denk aan jezelf. Laat je niet gek maken.

@ Lilalief, luister als jij niet de puf of zin hebt om mee te gaan moet je dat ook niet doen. We begrijpen het. En je zal zeer zeker niet door ons buiten gesloten worden als je dat soms denkt. Echt niet. We wensen (en ik spreek lekker voor ons allemaal) alleen maar heel veel sterkte en dat je je snel maar weer lekkerder mag gaan voelen.
    En ja, ik heb ook nog steeds last van die hormonen.... kan tot 12 mnd na zwangerschap duren. Dus... het kan nog even duren.

@ Vanmorgen in het ziekenhuis geweest met dochterlief. Ze gaan een provocatie test doen (weer...) kijken hoe het er nu mee is of de test nu uitsluitsel kan geven. Ze had 1 keer standaard gehad op het kdv. En ze is toch over haar huig gegaan...
    Hoe dan ook. Verder gaat het goed. Mevr ziet er goed uit. Mooie meid, lief. enz enz... hihi. Allemaal positief.
    Verder is ze afgevallen (had ik al gedacht) maar wel gegroeid.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Komt wel weer ;) Nu eerst je boek afmaken.

Hoe is het met Renske en precies tien maanden later ongesteld het is me wat.

Doeii;)

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zo meneer is weer door de APK hij ligt ver voor op schema met wat hij kan dat is ook wel een keer leuk om te horen ipv oh kan ze dat nog niet.
    z'n lengte is 75 cm en gewicht is 10690
    het gewicht was in de grafiek echt een stuk naar beneden gegaan tja als je zo veel beweegd als Wesley komt dat ook wel goed!

bell wat een rot bericht meid

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Bellie wat een kut situatie zeg en zo net voor je verlof. Vind het ook wel raar dat het 3 maanden eerder is dat kan toch helemaal niet? Ik vind het heel naar voor jullie. Hopelijk heb je snel weer een baan na je verlof grrr wat kut zeg!
    Dikke knuffel

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jaaa mijn vriendin is weer zwanger. Vorig jaar waren we samen zwanger. Nu belde ze dat ze al 9 weken is ben zo blij voor hun vorige keer duurde het ruim een jaar voordat ze zwanger was en nu de eerste keer raak super toch! Ze is rond mijn verjaardag uitgeteld 22 juli

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo er ligt een klein mannetje heerlijk op mn schoot te slapen. Hij heeft net gedronken en is toen gelijk in slaap gevallen. Moet hem eigenlijk op bed gaan leggen, maar ik vind dit zo heerlijk.

Ninja, leuk dat je vriendin weer zwanger is.

Mir, fijn dat het allemaal goed gaat met Wesley. Is hij trouwens nog steeds best groot voor zijn leeftijd of niet?

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hahaha volgens mij denken sommige mensen op hyves dat je zelf zwanger bent :D

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja ik had het gezien zelfs me schoonzusje nou die weet het toch wel eerder als hyves haha. Er staat ook vriendje en als stond er wel brusje haha

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

@bel: wat vervelend voor je meid. Hopelijk komt er toch nog een goed 'eind' voor je aan, sterkte!

@donder: fijn dat alles verder goed was met Ylva. Hoe was het trouwens laatst met je man afgelopen bij de HA, hij had toch hartkloppingen? Heb er misschien ff overheen gelezen wat het nou was... Gaat het nu wel weer goed?

@lila: t zou leuk zijn als je gewoon komt meid, kunnen we elkaar in het echie ontmoeten. en met het eten wil iedereen wel rekening mee houden, daar doen we heel niet moeilijk over!

@mir: fijn dat wesley weer is goed gekeurd bij het cb.

@ninja: gefeliciteerd met je vriendin. Las het idd op je hyves en dacht ook even: is ze zwanger? Maar idd anders had er wel brusje gestaan hihi...

@evenstar: Succes met alle drukte op je werk etc. Geef je trouwens ook nog steeds borstvoeding? of was je daar nou mee gestopt?

@super m: he bah wat naar dat het toch niet zo lekker loopt tussen vriend en jouw. Dat wordt dus niet samenwonen?
    Sterkte ermee!

@hier: vanavond Etienne opgehaald van het kdv. Ze hadden een speciaal hoekje ingericht met fotootjes en kaartje van het overleden meisje en je kon wat opschrijven. Ik heb ook een kaartje geschreven en die aan de leidsters gegeven, zij geven het dan aan de ouders.

Tis heel raar allemaal, de leidsters zijn erg van slag. Had het er met mijn collega's ook over gehad en wij moeten er ook niet aan denken dat zoiets bij ons op het dagverblijf gebeurd.
    Ze was 6 nov. 1 jaar geworden. Ze was de vrijdag thuis gebleven omdat ze niet zo fit was, benauwd enzo. Papa heeft toen de nacht nog rond 3 uur bij haar gekeken en toen was alles blijkbaar nog goed. Om 7 uur weer kijken en toen vonden ze haar dus dood in bed. Brrrrrrrrr, het zal je maar overkomen:(

Het grijpt me in ieder geval behoorlijk aan en ben zo blij dat ik Etienne nog bij me heb. Ik wil hem nooit meer kwijt!!!

Deel Deze Pagina