Hey welkom!!! Ik vind het zo leuk om met jullie te kletsen, dat ik mijn ervaringen kan uitwisselen, want het is zo spannend, leuk maar eng tegelijk... Sinds gisteren komen er ook vlagen van misselijkheid, maar niet al te ernstig en sinds vanmorgen komen ook vlagen van énorme hoofdpijn. Leuk weer hé
Hey dames, Mag ik ook gezellig mee kletsen en op de lijst? Ik ben uitgerekend voor 13 februari...10 Dagen dpo en 4 dagen voor nod testte ik Ik voel me ook al echt zwanger... krampjes, moe, grotere borsten, 's nachts plassen. Voor mij zal het nog wel even spannend worden omdat ik met 11 weken en 5 dagen een miskraam kreeg De angst zit er nu toch automatisch een heel klein beetje in.... Ik wil ook absoluut het geslacht weten... niet dat het me heel veel uitmaakt, maar het lijkt me fijn om van te voren te worden verrast. Liefs
Oh kettie joh, wat verschrikkelijk op 11 weken en 5 dagen!!! Kan me niet eens voorstellen hoe erg dat wel niet geweest moet zijn! Nou meid, nu zal alles wel goedkomen en wij gaan gewoon saampjes bevallen in februari allemaal
Was inderdaad behoorlijk traumatisch... omdat ik er helemaal geen rekening mee had gehouden... en dan ook nog 2 dagen voor 12 weken... Was afgelopen periode niet echt te genieten ... Maar gelukkig zit er nu weer een klein wondertje in mijn buik en ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten... Dat verdient dit kleintje... Zwanger zijn is zo iets niet te omschrijven vind ik... best bijzonder... Ben benieuwd of ik het de hele zwangerschap zo bijzonder zal blijven vinden... Fijn dat jij al na ronde 3 zwanger bent geworden, dat had ik de eerste keer ook, dan leef je helemaal op een rose/blauwe wolk We gaan duimen dat het voor ons allen gewoon volgens plan mag verlopen en dat we in februari een heuse babyboom veroorzaken hihihi liefs
hallo meiden, was al in een ander onderwerp aan het meepraten, maar hier is het gezelliger. Ik ben peetjo, bijna 27 en eindelijk zwanger na 4 ziekenhuizen en 5 jaar. Uiteindelijk zwanger geworden na de 2de ivf poging met eiceldonatie, omdat ik zelf in de vervroegde overgang zit. Ik ben uitgerekend op 8 februari, maar zal waarschijnlijk eerder ingeleid worden ivm mijn diabetes. Het ons ons eerste eigen kindje, maar we hebben al een pleegzoon van 5 met een verstandelijke beperking. we willen graag het geslacht weten, ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik wil graag borstvoeding proberen. nu nog even stoeien met het maken van een banner.
Gefeliciteerd Peetjo!! Wat een wonder na zo lang wachten! En wat mooi dat je een pleegkindje hebt! Iets wat wij ook willen. Maar ons daar nog niet klaar voor vinden.
Vanochtend is hier de vrouw van moeders voor moeders geweest. Zo mooi om wat pregnyl terug te plassen! Hier nog meer zwangeren die nog twijfelen om ook zich op te geven? Doen dan, want er is nog steeds tekort! Ik mag de flessen op een verzamelplek inleveren. Blijkt dat die kist naast de voordeur van mn werk staat! Nooit geweten Kwaaltjes: Beetje gevoelige borsten en af en toe krampen. Ik zit nog steeds te wachten tot ik misselijk word of iets anders. Verder hou ik hier nog een beetje afstand van het forun. Nog steeds erg bang dat het mis gaat. Wel minder als vorige week, maar als ik verhalen over sterretjes lees in onderschriften, maak ik mezelf alleen maar banger.
Ketie en Peetjo, van harte gefeliciteerd! en Welkom! @pip1986: Ik krijg vanavond een vrouw van moeders voor moeders op bezoek! Ik snap die angst van het eventueel misgaan, ik probeer er zelf zo nuchter mogelijk onder te blijven en vertel mezelf steeds dat als het niet goed gaat, er een goede reden voor zal zijn. Probeer zoveel mogelijk te genieten en maak je niet te druk! xx
Ook ik krijg vanavond een vrouw van moeders voor moeders op bezoek. Bij het maken van een afspraak bij de VK vroeg ze mij of ik me daarvoor wilde opgeven. Had het met mijn vorige zwangerschap ook gedaan!! (de geur die in de groene flessen zit is zo smerig, maar in de wetenschap dat ik er andere vrouwen mee kan helpen zwanger te worden heb ik het er mee dan voor over!!!!!).. Kleine moeite met een fantastisch resultaat!! Spannend de tijd he dames, elke dag nog bang dat het mis gaat. Alle verhalen om mij heen maken me extra bang en voorzichtig. Af en toe toch stiekem al een beetje aan het genieten. Liefs
Ik had met mezelf afgesproken dat als ik morgen een duidelijkere streep zou hebben dat ik me dan zou melden hier, maar ik voel me zo op en top zwanger dat ik toch alvast even om het hoekje kom spieken hier Allereerst: Van harte gefeliciteerd allemaal!! Ik had gisteren (10 dpo) een hele lichte test die vandaag (11 dpo) al 2x zo donker is dus het ziet er naar uit dat ik ook zwanger ben! Van ons 3e kindje In het verleden heb ik 6 vmk's gehad (3 voordat ik zwanger werd van de oudste en weer eens 3 voordat ik zwanger werd van de jongste) waarvoor ik nu behandeld word met Utrogestan sinds de zwangerschap van onze jongste dochter. We hebben hoop dat het deze keer meteen goed mag gaan, maar we blijven nog steeds voorzichtig natuurlijk! De angst zit er gewoon heel erg in... Maar ik heb al dagen het gevoel dat ik zwanger ben (mn lichaam schreeuwde het uit zeg maar ) en op de een of andere manier heb ik er wel een goed gevoel bij deze keer Ik hoop echt dat mijn gevoel het goed heeft en ik hier iig de komende 8 maanden mag blijven kletsen! Op de lijst wil ik nog niet... Eerst nog even de test van morgen afwachten, maar ik hou jullie in de gaten iig en laat het morgen weten
@Jonneke: heftig hoor. Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent en de echo nog veels te lang duurt. Succes met wachten! @Moeder voor moeders: Ik wil wel weer mee doen. Vorige zwangerschap ook gedaan. In mijn omgeving doet eigenlijk niemand het en dat stoort me stiekem. * bloos* Nadeeltje vind ik alleen dat ze hier die flessen voor de deur zetten als je niet thuis bent. Natuurlijk niet tof want het hele dorp hoeft dat nu echt nog niet te weten daarnaast moet ik ook 20 min rijden naar de afleverplaats en daar kom ik eigenlijk nooit. Maar ga straks eerst bellen misschien is die plek al weer ergens anders! Alle nieuwe meiden Gefeliciteerd! Hier nog steeds vrij fit. Vannacht wat beter geslapen gelukkig. Ben nu wel moe maar wel eigenlijk geen dutje doen. Bang dat ik dan vannacht weer minder slaap en moet morgen ook werken dus proberen wakker te blijven. @Koffie, dat had ik in mijn eerste zwangerschap idd ook dat ik het ineens niet meer hoefde. Tot nu toe nog niet maar beperk het nu sowieso wel tot 1 kopje per dag. Hoop dat ik dat op mijn werk ook vol houdt!
Hallo meiden! Ook ik kom me hier melden, mag ik ook zo af en toe meekletsen? Ik stel me eerst even voor...... Mijn naam is Sylvia ben 36 jaar en ben moeder van een tweeling jongens en die zijn nu ruim 3 jaar. Verder ben ik getrouwd nu ruim 4 jaar en wonen wij op een boerderijtje (mijn man is geen boer maar van huis uit wel opgegroeid in een boeren gezin....) Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en dat merk ik behoorlijk, ben nu al behoorlijk aan het buiken. Ik heb op 27 juni mijn eerste afspraak bij de vk en de 28 gaat ze proberen een echo te maken...... zelf had ik graag een inwendige echo gehad omdat hier het vermoeden is dat het er weer 2 zijn........ We moeten het maar even afwachten. Bij de eerste zwangerschap heb ik suiker gehad en dat zit er nu ook wel weer dik in. Ik voel me nu nog lekker, ben niet misselijk, heb wel vaak trek in eten, ook ben ik s'avonds helemaal op, ben echt blij als de 2-ling naar bed is... En ookal ben ik oooo zoooo moe, slapen doe ik slecht.
Gefeliciteerd iedereen!!! (helemaal vergeten in mijn voorstel post, sorry) Ik heb nog niet veel kwaaltjes gelukkig. Alleen nu een weekje de hele dag "last" van mijn buik, een zeurend en weeig gevoel zeg maar. Naarmate de dag vorderd wordt het erger. En niet zo veel honger.
Pfff... wat een drukte, gezellig hoor. Weer ff bijgelezen, gefeliciteerd allemaal! Net gebeld met verloskundigenpraktijk. Ma 18-6 eerste afspraak! Spannend!
Vanmorgen bij de gyn geweest en bij de echo was alleen een heel klein vruchtzakje te zien van 3 bij 9 mm, verder niks.. Heb bloed geprikt waarvan ik straks de uitslag krijg en over 2 weken op 18 juni terug voor controle en echo. De gyn zei zich geen zorgen te maken omdat het nog erg vroeg is, ik maak me wel zorgen, heb echo's van anderen gezien met een mooi rond vruchtzakje en een "ring" erin en dat is bij mij dus niet zo.. Worden 2 lange weken..
spannend Cindy!!! Maar als het niet goed was zou de gyn dat wel zeggen denk ik, dus probeer (is moeilijk weet ik) toch te genieten en rustig te blijven.
Ik heb me net ook opgegeven bij moeders voor moeders. Nu lekker tapas eten en vanavond naar Acda en de Munnik. Heb er zin an!!
Acda en de Munnik! Daar word ik ook blij van! Het is een mooie show! Ik had alweer kaartjes volgend jaar besteld (ik ben fan!) maar dat is 8 febr dus het is de vraag of ik dan kan Heeel veel plezier!
esma, gefeliciteerd! micha, fijn toch dat je je ziekte eindelijk eens positief kan gebruiken ketie, welkom en proficiat! ik duim mee voor een plakbeeb peetjo, al die jaren worden dan eindelijk beloond. gefeliciteerd! pip1983, heb mezelf ook opgegeven kristel86, gefeliciteerd! mamasyl, welkom & proficiat! hoezo het idee dat het er 2 zijn? succes met wachten... cindyW, succes met wachten... ingeM, veel plezier! zo nu wel iedereen gehad denk ik vandaag gewerkt en heb gewoon al weekend! heerlijk was gister jarig dus zaterdag gaan we het vieren (en iedereen op de hoogte brengen) ben benieuwd! Heb er wel al zin an