Deze vraag stel ik niet voor mijzelf, maar voor mijn nichtje.. Ze kwam net naar mij toe en vroeg of het kwaad kon, als ze dus eerst zonder condoom vrijen, en op het laaste moment een condoom omdoen? Liefs..
als je niet zwanger wilt worden wel want er zwemmen in het voorvocht ook al wat zaadjes al is de kans wel kleiner er is toch een bevruchtings mogelijkheid
Jep, in voorvocht zitten ook zaadjes, dus je kan ook zwanger worden op die manier... Beter niet doen dus (tenzij ze zwanger wilt worden, maar dan lijkt t me sterk dat ze condooms zou gebruiken )
als ze geen anticonceptie gebruikt is de kans groot ja, aangezien je van voorvocht ook al zwanger kan raken.. hopelijk heeft ze hier wat aan, succes! liefs kanjer
Ze zegt: Thnx meiden hihi Alleen is het dan niet zo, dat als je het bijv. eerst zonder doet, en daarna met, dat de condoom de zaadjes dood? Of zitten zijn de zaadjes allang onderweg?
Nee, een condoom hoeft niets te doden en daarbij komt dat de zaadjes allang onderweg zijn! Niet doen dus als ze niet zwanger wil raken!
Ze bedankt jullie voor de goede raad, zoals ze hetzelf zegt En ze zal een condoom gebruiken, ere woord Jullie zijn bij deze getuige