ff mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Miskraam' gestart door mien1, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik wist 17 januari dat ik zwanger was ben zwanger geworden door 1 kuurtje clomid te slikken heb namelijk pcos.
    We gingen gisterochtend voor de eerste echt was ongeveer 8,5 week wat ik zelf had gerekend.
    Nu bleek gisteren dat het hartje niet meer klopte het is gestopt met 6w en 4 dagen het was zo'n groote terleustelling.
    Dus ja moest ik ook beslissen wat te gaan doen?
    Ik had deze opties

wachten totdat het vanzelf afstoot
    pillen nemen
    curettage

Ik heb voor de pillen gekozen.
    Ik moet vandaag 1 tablet mifegyne in nemen en dan op de derde dag dus vrijdag 4 tabletten vaginaal inbrengen cytotec.
    Dan zou de miskraam vrijdag komen heb ik begrepen.
    Dan moet ik volgende week vrijdag voor controle of alles er goed is uitgekomen.
    Ik zie er zo tegen op maar ja het zal moeten gebeuren.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat een verdriet he meid :( Ik heb afg. vrijdag een miskraam gehad. We hadden donderdag 26-01 tijdens de termijn echo (ik zat toen in de 11e week) te horen gekregen dat het niet goed was.

Ik heb besloten om het zelf af te wachten en 8 dagen na de echo kreeg ik dus de miskraam. Verschrikkelijk!

Heel veel sterkte en blijf lekker thuis en laat als het even kan je man/vriend thuis zijn bij je! Sterkte!

3. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben er echt wel verdietig van.
    Ook balen voor je dat je het ook niet goed was is
    gewoon altijd moeilijk hoe je het ook went of keerd.
    Knap hoor om het af te wachten dat zag ik echt niet zitten.

Jij ook verder sterkte.

4. tulip

tulip Niet meer actief

heel veel sterkte meid!! Ik hoop voor je dat het snel achter de rug is en je kunt beginnen met afsluiten.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mien, tis altijd moeilijk en de opties die je krijgt wil je liever allemaal niet. Maar nu ik een ervaring rijker ben zou ik ook nooit meer de miskraam afwachten. Ik ben vrijdag uiteindelijk nog gecurreteerd en dat is me 100% meegevallen.

Ik hoop dat het bij jou allemaal mag meevallen maar een miskraam kan heel heftig zijn meis, sterkte!!

@ Tulip, ik had sinds ik hier lees eea van jou gelezen, jij ook sterkte meis!

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He meis, wat verdrietig allemaal he...

Ik wil geen knuppel in het hoenderhok gooien, maar waarom wacht je niet een paar daagjes om te kijken of het uit zichzelf op gang komt? Je kunt altijd de pillen nog nemen...
    Het is uiteraard fijn dat je hulpmiddelen kunt gebruiken bij een miskraam, maar het is volgens mij altijd beter voor je als je je lijf het zelf en in zijn eigen tempo laat opruimen.

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten en er is absoluut geen goed of fout hierin, maar dit is mijn advies/mening.

Ik heb er zelf heel veel baat bij gehad om het mijn lijf zelf te laten opruimen en ik heb ook het gevoel dat mijn cyclus daardoor altijd weer direct hersteld was in zijn normale ritme.

Heel veel succes, sterkte en wijsheid toegewenst!

Liefs BB

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Heel veel sterkte

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Sterkte meid, wat een rotnieuws dit!!

9. kalli

kalli Niet meer actief

Heel veel sterkte!

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Jee.... wat een verdrietig verhaal....
    Heel veel sterkte!
    x

11. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Betty barclay, Het wachten zie ik gewoon niet zitten heb nu al 2 dagen behoorlijke buikpijn en er komt nog niks ik heb gisteravond ook pas die tablet ingenomen i.p.v. s'ochtends al ik had een beetje hoop door de buikpijn dat het vanzelf zou komen.
    Misschien duurt het nog wel een week of langer.
    Tuurlijk mag je mening geven.

Iedereen bedankt voor de reactie's dat doet me erg goed allemaal.

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Veel sterkte Mien! ik hoop dat het snel los komt...

En idd, voelt als een warm bad he hier :cool: Ik ben hier ooit op het forum terecht gekomen na mijn 1e miskraam en ik ben nooit meer weggegaan. Het is een fijn idee dat je niet alleen bent in wat je meemaakt!

Liefs BB

13. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie er wel erg tegen op morgen hoe het gaat lopen allemaal.

Het is zeker fijn idee dat je niet alleen bent die dit mee maakt.

Ik zie aan je handtekening dat je 4* sterretjes hebt wat heftig zeg hoop zeker dat je snel goed nieuws krijgt.

14. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Klopt... en ook nog binnen 10 maanden...
    Ben er daarom even helemaal klaar mee! We hebben een pauze ingelast tot aan onze afspraak in Gent op 22 mei.
    Even niet bezig zijn met zwanger worden voelt bevrijdend na 3 jaar zwoegen :)

Nogmaals heel veel succes morgen!!
    Ik kan je Feminax aanraden. Dat haalt echt de scherpe randjes van de pijn af. Gewoon 's ochtends 2 en 's avonds voor het slapen gaan nog 2.

Liefs BB

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel veel sterkte!

16. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje binnen 10 maanden is echt wel heftig hoor.
    Kan me goed voorstellen dat je er dan echt even klaar mee bent hoor.
    Hoop dat je goed nieuws krijgt 22 mei.

Ik heb hier idd al feminax en paracetamols liggen.

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Mien
    Heel veel sterkte... Ik heb er hier voor gekozen om te wachten... bloed nu 3 weken... en het hartje is nu 1 week gestopt met kloppen (mijn lange verhaal staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/334606-afwachten-op-miskraam.html)
    Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat met het opwekken... ik zit er ook aan te denken om daar uiteindelijk voor te gaan kiezen als het nog lang duurt!
    Heel veel sterkte, het schijnt behoorlijk pittig te zijn hoor... dus hoop dat het je mee valt!! *knuf*

18. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Serendipity, Heb net je verhaal gelezen wat een heftig verhaal zeg ik vind het knap van je dat je zolang kan wachten.
    Ik zit nu in de ziektewet zeker t/m zondag.
    Ik had dinsdagochtend die echo toen hoorden we dat het niet goed was en ik moest om half 4 in de middag gaan werken en ja dat zag ik echt niet zitten.

Ik ben erg bang voor de pijn en hoeveel bloed je gaat verliezen.
    Ik lees in jouw verhaar dat aantal mensen over kraamverband hebben ik heb dus alleen gewoon maandverband ik hoop maar dat dat genoeg is.
    Ik zie er wel heel erg tegen op hoor voor morgen.
    Ik heb nu al 2 dagen behoorlijke buikpijnen maar heb nog geen druppel bloed verloren.

Jij ook sterkte.
    Ik laat hier wel even weten hoe het is gegaan als ik weer beetje op de been ben.

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Mien
    Ik heb hier ook wat ongesteldheids gevoel, maar ik bloed dus wel... al lang, maar zet niet door!
    Ik ben ook erg bang voor de pijn... en ik had het idd over kraamverband, omdat ik al die verhalen had gelezen over het bloedverlies!
    Ik werk dus wel "gewoon" maar erg bang dat ik op m'n werk zit als het begint... ik ben niet zo 1,2,3 thuis...
    Maar bij jou was het ook onverwachts natuurlijk dat het bij de echo niet goed was... logisch dat je er dan niet aan moet denken om te gaan werken! Toen bij mij het bloedverlies begon heb ik me ook ziek gemeld, alleen toen het niet doorzette toch weer gaan werken!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen, ik hoop dat je het neit voor niks doet en dat het je mee gaat vallen!! Ik hoor graag je verhaal als je het achter de rug hebt...
    *knuf*

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mien, sterkte vandaag!!

@ BB, wat een verhaal zeg :( in 10 maanden. Ik heb het 1 x meegemaakt en was er al helemaal door van slag! Sterkte en succes straks!!

Deel Deze Pagina