Onlangs heb ik een keuken aangeschaft, maar zonder de inbouwapparatuur. Die kopen we zelf, want dat is een stuk goedkoper! Nu ben ik benieuwd of mensen in het bijzonder goede, of juist slechte ervaringen hebben met bepaalde merken? Barst los!...
Goede ervaring met Whirlpool, slechte ervaring met Ariston (en dan met name de vaatwasser , de oven is nog wel te doen).
Slechte ervaringen met Whirlpool (afzuigkap die niet goed afzuigt, vaatwasser waarbij je verplicht alles eerst moet voorspoelen). Hele goede ervaringen met Siemens, alles wat wij nieuw aanschaffen is van dit merk.
Ik ben een grote fan van Miele! Alles hebben we daarvan, wasmachine, droger, magnetron, vaatwasser, oven... Je betaalt dan wel wat ervoor, maar dan héb je ook wat
We hebben alles van whirlpool gekozen, maar ik ben niet tevreden met de vaatwasser. Hij maakt niet goed schoon en heb geen zin om dingen voor te spoelen (kan ik net zo goed afwassen ). Met de rest van het apparatuur ben ik wel erg tevreden. De beste merken zijn volgens mij nog steeds bosch en miele, dus als je dat kan betalen zou ik het doen!
Bosch is een goede en betaalbare! Zeker als je meerdere apparatien aanschaft, kan je bij Bosch leuke korting krijgen!
Helemaal mee eens! Bij ons bevalt Whirlpool goed. Geen problemen met afzuigkappen of vaatwassers gehad.
Miele, absoluut. Wij hebben er alles van van vaatwasser tot inbouwkoffiezetapparaat. Vaak als je alles van een merk neemt, zijn er leuke kortingen te krijgen. Ook hebben veel keukenwinkels dagen waarop je apparatuur met korting kan halen. O ja, geen Whirlpool en Atag.