foei, foei...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natascha78, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha78

Natascha78 Actief lid

8 nov 2007
    101
    0
    0
    Assistent Belastingadviseur
    Brunssum
    Ik heb net een Aleve genomen tegen de hoofdpijn, terwijl ik nog niet zeker weet of ik zwanger ben.

Scheld me maar lekker allemaal uit, maar het deed zo'n pijn...
    Hopelijk heeft het verder geen gevolgen.

Groetjes

Natascha

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik neem zelf voor de zekerheid alleen paracetamol als het echt niet zonder gaat (gister bijv., echt denderende hoofdpijn).
    ibuprofen ofzo durf ik echt niet aan.
    ja, als ik ongesteld ben wel, want dan weet ik toch dat ik niet zwanger ben. maar als ik in de wachttijd zit: mij niet gezien. :oops:

3. Hoi natscha

Nou ik scheld je de huid niet vol..
    ik ben een migraine klantje en mijn koppie reageert erg goed op Aleve.

In overleg met de huisarst gebruikt ik het nog steeds en op het moment dat je weet dat je zwanger bent moest ik er mee stoppen.
    Dan kon het nog geen kwaad.

Gelukkig dat mij dit is geadviseert want wij zijn inmiddels al 20 maanden bezig.

Suc 6 met je koppie..

Leifs Van Yippie

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bij mij werkt paracetamol eigenlijk niet. Hoogstens een zetpil nog, maar ook niet zoals ie zou moeten werken.
    Ik gebruik het liefst altijd APC, maar daar staat in dat je t alleen in overleg met de huisarts mag gebruiken als je zwanger bent...
    Heb morgen een afspraak dus ik al t allemaal maar eens navragen :)

En wat betreft het feit dat je nog niet weet of je zwanger bent. Er zijn zoveel vrouwen die zwanger zijn en t nog niet weten en dan dingen doen die eigenlijk niet mogen.
    Je kan er ook te veel mee bezig zijn he :)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd zolang je geen posi test heb zou ik me er echt niet druk om mken hoor

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

meid,

je moet eens wetenw at mensen allemaal wel niet doen als ze nog niet weten of ze zwanger zijn. en zelfs als ze dat wel weten. dus...kan echt geen kwaad hoor.

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Als ik een flinke hoofdpijn heb (en dat is toch meestal als ik ongesteld ga worden) dan neem ik ook een ibuprofen hoor. Een paracetamol werkt dan voor geen meter. Zelfs ibu is dan eigenlijk niet genoeg. Zolang je nog geen posi test hebt kan het zo nu en dan geen kwaad denk ik.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Denk ook niet dat het kwaad kan hoor, Dus ik ga lekker ook niet schelden... :) ;)

Deel Deze Pagina