foliumzuur en mijn cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dogs84, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Hallo verloskundige,

Toen ik was 1e zwanger van mijn zoontje (jan 2013). Afgelopen mei 2012 Ik slik eerst foliumzuur van Gramation daarna verplaatst da drogist.sinds sept of okt 2012. En ook normaal cyclusdagen tussen 28 en 29 dagen daarna laatste 32 dagen dan zwanger van mijn zoontje.

En nu ik ben nog bezig met zwanger worden. Ik slik ook foliumzuur van da drogist sinds vorig jaar juli. En ik zie dat mijn cyclus is rommel dan toen mei 2012. Zie je handtekening met banner naast cyclusdagen.

- Ik weet t niet dat foliumzuur van da drogist is niet vertrouwelijk vanwege cyclus is rommel? Welke merk van de foliumzuur is wel best?

- afgelopen vrijdag, ik was hele dag vermoeiend en mijn onderbuik van rechtse of linkse steken. En ook slijm afscheiding. En gisterenavond moet ik naar wc en veeg 1x beetje bruine verlies. Daarna tot nu niet meer. En ik was naar bed en even wc. En veeg slijm afscheiding zonder bloedverlies. Kan misschien innesteling? Ik heb net proberen om zwangerschapstest van z&k en uitslag negatief en ook geen zin.

Hoop dat je kan me even helpen of uitleggen.

Gr dogs84

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Dogs84,

aan je banner te zien heeft je menstruatie doorgezet 3 dagen geleden.
    Je kunt gerust de zwangerschapsvitamines van de DA slikken hoor, daar zit genoeg foliumzuur in. Dat heeft niets te maken met een onregelmatige cyclus. Wel vervelend als je niet precies weet waar je aan toe bent als je een onregelmatige cyclus hebt.
    Probeer een periode uit te rekenen waarin jij denkt dat je eisprong ergens is en heb dan om de dag gemeenschap. Dan heb je de grootste kans op een zwangerschap.r

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina