Hoi meiden. Ik vroeg mij af of jullie foliumzuur of een multivitamine gebruiken en van welk merk en waarom. Zijn er verschillen tussen de verschillende merken supplementen? Ik gebruik nu zelf gravitamon, omdat de tabletten klein zijn en de dosis vitaminen en mineralen niet overdreven hoog is.
Ik weet niet of de mama compleet pillen voldoende folium bevatten?? Ik heb gewoon davitamin compleet EN folium (die eerste is niet specifiek voor zwangerschapswens)
Gravitamon is wel voor zwangerschapswens (met foliumzuur). Ik vroeg mij alleen af of dit nu een goede multi is als je zwanger wilt worden. Er zijn zoveel soorten en merken. Iemand anders nog ervaringen?
Hier multi mama van new care zit ruim voldoende foliumzuur in, in de actieve vorm. Weet van de vorige keer dat ik enorm beroerd werd van Davitamon etc nu nergens last van gehad en gebruik het ondertussen al een jaar of 4.
Ik gebruik prenetal van solgar dit is een multi met voldoende foliumzuur. Dit is een natuurlijk supplement en dit neemt het lichaam veel beter op dan synthtische supplementen zoals davitamon en Kruidvat enzo, deze plas je grotendeels weer uit. Het enige wat is ernaast nog slik is vitamine d3 ook een belangrijke!
Ik slikte totdat ik zwanger was altijd alleen foliumzuur en vit d. Zodra ik zwanger was stapte ik over naar een multivitamine.
Ik heb vanaf de zwangerschapswens tot het moment dat ik zwanger was Omnibionta Pronatal genomen. De eerste 4 maanden van de zwangerschap dan overgestapt op Omnibionta Pronatal +DHA. De eerste was elke dag 1 roze pil en de tweede was elke dag 1 roze pil en 1 pil met soort visolie. Die DHA is blijkbaar omega 3. Deze laatste ga ik ook terug nemen de laatste weken van de zwangerschap en tijdens de borstvoeding.