hallo allemaal, ik heb tien minuten geleden getest... en wat denk je zwanger! tenminste al ik de test moet geloven... ik ben pas twee dagen overtijd. maar kan ik de test nu al vertrouwen? het is een test van clearblue. we zijn al erg lang bezig dus het ongeloof heerst heel erg op dit moment ik zie jullie reacties graag tegemoet... groetjes marijke
Begin het maar te geloven,als de clear blue zegt zwanger, ben jij ZWANGER! Wij hebben er zelf ook 2 jaar over gedaan om zwanger te worden, en ik kon het ook niet geloven toen ik eindelijk een positieve test had...maar heb nu een prachtige meid! Gefeliciteerd! Enneuh...veel plezier met een mooie banner uitzoeken!
tja als jij het zegt moet ik het inderdaad maar gaan geloven... het zou wel een hele grote verassing zijn... na zon lange tijd proberen begonnen we al te twijfelen met of het ooit nog zou gaan lukken... nog even een vraagje, nou heb ik dat staafje uit de test gehaald... zeggen die streepjes nog iets? er staan namelijk twee hele dikke strepen op... bedankt voor je felicitatie... maar ben nu nog niet overtuigd... maar dat zal vast nog wel komen...? liefs marijke
als ik jou was zou ik gewoon nog een test van een ander merk doen dan weet je het in ieder geval zeker liefs cindybaby
Naar die streepjes mag je in principe niet kijken staat in de gebruiksaanwijzing,er zijn ook meiden die 'niet zwanger' testten,en ook 2 strepen hadden dus dat zegt volgens mij niet veel.Clear Blue digitaal is wel ongeveer de betrouwbaarste test van de planeet, je kan geen betere test hebben. Die overtuiging komt nog wel, al kan dat nog effe duren
Nou meid je bent echt zwanger hoor ... GEFELI ... DAt het moeilijk is te geloven begrijp ik helemaal heb zelf na mijn eerste posi test ook nog 2 keer getest haha
Gefeliciteerd...je bent zwanger! Doe idd anders nog een test van een ander merk ofzo....mensen die snel zwanger zijn hebben ook wel moeite met geloven hoor! Hoort er ook wel bij ...bij het test moment!
Gefeliciteerd! :-D Ik geloofde het ook nog niet na 3 testen hoor Nog steeds realiseer ik het me allemaal nog niet. maar ik denk dat dat beetje bij beetje wel komt :-D
haha nou ik heb de banner maar aangepast. iedereen is zo overtuigend... laten we er maar vanuit gaan dat het dus inderdaad ook echt zo is... heel erg bedankt voor alle felicitaties.
hoi allemaal hier nog even een berichtje van mij, ik heb voor de zekerheid nog een testje laten doen bij de huisarts en na twee keer zelf en een keer door de huisarts positief te zijn getest, durf ik nu toch wel een gaatje in de lucht te springen. nu komt de moeilijke periode. het stoppen met roken... maar ik weet waar ik het voor doe dus dat zal zeker gaan lukken. liefs een gelukkig aanstaand mama
Hai meid hier nog een....ik rookte ook als een ketter.....toen ik wist dat ik zwanger was ben ik geminderd naar 5 a 7 sigaretten per dag. Sinds ik mijn babietje heb gezien 1 1/2 week geleden en zijn/haar hartje heb zien kloppen kon ik niet eens meer een sigaret opsteken! Het komt helemaal goed
Hey Ik heb ook moeite met t stoppen hoor ik heb altijd geschreeuwd: als ik zwanger ben dan stop ik meteen! maar nu ik t dan ben lukt t me eigenlijk nog niet zo goed Ik weet niet, ik besef me gewoon helemaal niet dat ik zwanger ben. Ik voel me ook helemaal niet zwanger. Voor mijn idee heb ik gewoon een normale cyclus en ga ik ongesteld worden binnenkort Ik probeer het wel echt, maar het lukt gewoon niet.. Vandaag ook bij huisarts geweest en gevraagd of ze me kon helpen ermee, maar ik kreeg helemaal niks! geen feedback of tips of wat dan ook LEUK! NOT!