Goedemorgen, Ik heb een vraagje omtrent foliumzuur. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik Davitamon vitamines geslikt (speciaal voor zwangeren). Voor die zwangerschap was ik ook begonnen met het slikken van foliumzuur. Helaas is mijn zwangeschap geeindigd in een mk, en ben ik op 29 mei gecuretteerd. En nu zijn wij weer aan het klussen met de hoop om spoedig zwanger te worden. Nou zat ik mij af te vragen, moet ik nu opnieuw beginnen met het slikken van foliumzuur?
Hey Smiley Vana het moment dat je zwanger probeert te worden wordt al aangeraden om met foliumzuur/zwangerschapsvitamines te beginnen. Zodat, mocht je snel zwanger zijn, je al een voorraadje vitamines/foliumzuur in je lichaam hebt. Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat t goed deze keer!
Je moet gewoon verder gaan met het slikken van foliumzuur/multivitamine (voor zwanger) Je kindje heeft het nl. de eerste 3 maanden zeker nodig. Maar ze raden het ook aan om de gehele zwangerschap door te gebruiken. succes
het beste is om foliumzuur vanaf 4 weken voor je stop met de pil tot 10 weken tijdens je zwangerschap te slikken