Jij maakt je nu schuldig aan een forum irritatie. Als je het hele topic had gelezen had je gezien dat ze allang uitgelegd heeft dat ze het niet zo bedoelde. Òf je hebt het wel gelezen en wil alsnog toch even jouw zegje doen terwijl de discussie al voorbij is. Hoe dan ook, irritant.
Ach kom, het is heel duidelijk hoe dat bedoeld was. En zo werd het door heel veel opgevat. Er proberen een grapje over te maken als je een bak commentaar over je heen krijgt werkt niet hoor.
Wat ik ook vervelend vind is als een topic wat afwijkt maar gewoon leuk/gemoedelijk verloopt, dat er altijd dames zijn die daarover gaan zeuren. Terwijl het mij juist normaal lijkt dat je discussies hebt. En is toch ook alleen maar goed om iemand anders zijn standpunt beter te begrijpen. Na 10-20-30 pagina’s is dat logisch dat het gesprek wat veranderd.
Echt heeeeel gek en shockerend, maar wist je dat je ook flesjes kunt uitkoken als je baby slaapt en dat poedertjes gelijk met je andere boodschappen gekocht kunnen worden? Of zelfs thuisbezorgt.
En lig je daar wakker van dan? Wat de 1ne irritant vind, vind de andere net goed. Ik zou vooral schrijven wat, wanneer en hoe ik wil hoor
Of je kan de papa ook eens laten knuffelen met zijn baby en terwijl de flesjes uitwassen . Die mannen doen dat namelijk ook eens graag e.
Echt? waarom heeft niemand mij dat toen verteld? Nu heb ik geen band met mijn kind want ik was altijd bezig met uitkoken en 'poedertjes' kopen Pas toen mijn kind van de fles ging heb ik hem voor het eerst vast kunnen houden.
Nee hoor, de enige die mij wakker houdt is mijn zoontje van 4 weken, dus als ik de kans heb, slaap ik, waar of hoe maakt niets uit!
Ook die hele discussie (fv/bv) heb ik nooit begrepen We geven onze kindjes allemaal voeding, liefde, aandacht, zorg én knuffels. Misschien niet allemaal op dezelfde manier, maar uiteindelijk geven we onze kindjes wél dat wat ze nodig hebben; een vol buikje, een liefdevol thuis, een arm om getroost te worden, een veilige omgeving en uiteindelijk dus de best mogelijke start voor een (hopelijk) prachtig leven.
Waar ik mij aan stoor is over hoe denigrerend hier tegen en over elkaar gedaan kan worden. Soms krijg ik net het gevoel of ik nog opende middelbare school ben hier. En dan verbaast zijn als onze kinderen pesten, gek hè?!
Ik erger me aan het woord borstvoedingsmaffia. Ik zie het eerder andersom op dit forum als ik eerlijk ben. Je mag niet eens uitleggen als mensen dingen zeggen die niet kloppen over borstvoeding, want dan ben je blijkbaar “maffia”. En echt, het maakt mij niet uit waar mensen voor kiezen, maar een keuze mag toch zeker wel gebaseerd worden op feiten en niet op onwaarheden? Ik heb er in dit topic al meerdere voorbij zien komen namelijk, maar durf daar op dit forum echt niets over te zeggen hoor. Verder vind ik de nieuwe reclame (en met name de filmpjes) mega-irritant, als dat zo blijft, denk ik dat ik hier weer minder zal komen.