makkie gefeliciteerd, dat zijn nog eens duidelijke strepen. Had je voor die 6dagen overtijd ook nog getest?
gefeliciteerd makkie! ik heb gisteren een test gedaan staan in mn album... alleen door t verkleinen zie je er zo goed als nix van haha maar goed er is wel iets.. heeft dezelfde kleur als de C.... 4 dagen voor mn nod met avondurine getest... nu maar hopen dat t geen fop lijntje is
Bij de foto in het negatief zie ik zelfs een vaag streepje.. en dat voor 4 dagen voor nod en met avondurine..KLINKT HOOPVOL! ik hou t in de gaten.. aan je onderschrift te zien wachten jullie al errug lang.. Hope so...
dank je ichtus jij nog gefeliciteerd met marijn maar ik weet t niet meer nu, heb zo net een kruidvat test gedaan en die is negatief.. dus heb nu een negatieve en een half om half positieve in mn hand... misschien toch te vroeg getest? misschien toch een fop lijn? misschien toch een ingedroogd lijntje..(al zou ik dat vreemd vinden want die komen meestal pas later en die zijn wat grijzig.. en de mijne was er meteen en dezelfde kleur als de C) dus nu maar afwachten tot dinsdag
Ik weet dat het heel erg lastig is, maar ik zou echt wachten tot je overtijd bent. Anders maak je jezelf helemaal gek met testen die misschien positief zijn. Succes!
Makkie: gefeli! Heel duidelijk! Marieke: Ik moet héél goed zien en dan kan ik een heel vaag lijntje zien. Maar ik zou pas over een dag of drie nog een keertje testen hoor, dan moet ie duidelijker zijn ! Succes!
@ marieke, bij mij teste ik met de kruidvat ook niet super posi, dwz dikke blauwe lijn, terwijl cb digitaal meteen (met middagurine) zwanger gaf! dus mis. even met een andere testen? Liefss, Taliaa (ps ik had de ouderwets kruidvattesten)
Hallo, vandaag heb ik een digitale CB test gedaan omdat ik 2 dagen overtijd ben, dit gaf NIET ZWANGER aan. De teststreep gaf wel 2 lijnen aan... WAt moet ik hier nu van denken? Later bij zo'n goedkope kruidvattest met pipet gewoon negatief getest... Ik voel me wel erg anders dan normaal en heb niet het gevoel ongi te worden. WAt ik een paar dage ngeleden nog wel had...
Luna: je mag echt niet naar die streepjes kijken van de digitale! Als ik jou was zou ik nog even wachten (twee dagen) en dan opnieuw testen.. Veel succes!
Tacha bedankt! nee kan ik ook nergens op de bijsluiter vinden dus ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben. Pfff weet niet of ik tot dan kan wachten... Maar zou wel het beste zijn.
daar is dus idd verwarring over.. want er is een site die zegt dat je dus wel naar de streepjes mag kijken want een gyn zegt dat als er geen hcg in je lichaam zit je ook geen streepje krijgt .... ik weet t ook niet meer. ik heb ook een lijntje op mn CB....
Hai meiden, In mijn album de 1e 3 testen (ik sluit niet uit dat ik er nog meer ga doen :-D): bovenste 2 op NOD, onderste 2 dagen erna. Zijn Matcare testen van deze site. Even over die digitale CB, ik heb deze zowel negatief als positief gehad en altijd stond er een 2e streepje... Dus volgens mij mag je er inderdaad niet naar kijken. groetjes, Marit
Marit erg verhelderend wat je zegt want nu weet ik tenminste dat er ook twee streepjes staan als je niet positief test! Jou testen zien er goed uit! Gefeliciteerd!
dames heb de vraag over de CB digitaal aan de verloskundige voorgelegd... voor degene die t antwoord willen lezen moeten maar even naar t verloskundige topic gaan en bij mijn vraag kijken!
Luna, toen ik op mijn NOD testte op 5-12-07 gaf de digitale test van CB ook Niet Zwanger terwijl er op de indicator ook twee duidelijke streepjes zichtbaar waren. Ik geloofde ook niks van de test en heb op 8-12-07 weer getest en die test was positief. Ik durf niet te zeggen dat je de indicatiestreep mag lezen als de uitslag maar test nog een keer na een aantal dagen en mogelijk krijg je dan positief nieuws. Test voor de zekerheid wel met ochtendurine, geeft de meest betrouwbare uitslag.
Nou, ik heb ook een foto in mn album staan Die testen zijn afgelopen zaterdag gedaan, 4 dagen voor NOD. De bovenste is een gesloopte Kruidvattest van 7 euro. Met omhulsel dacht ik iets te zien dus heb t omhulsel eraf gehaald, en ja hoor, een heeeeeel vaag lijntje. Diezelfde avond nog een CB digitaal gedaan en die gaf binnen 2 minuten 'zwanger' aan! Gister (op mn NOD) nog een keer getest en toen kreeg ik al binnen een minuut 'zwanger' op de CB digitaal Ook heb ik matcaretesten gebruikt, maar die geven tot op vandaag een heeeeel vaag lijntje, een schaduw is t bijna. Gewoonweg niet te zien dus. Matcaretesten vinden mij niet lief denk ik
Wat betreft de streepjes van CB digitaal. Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik heb gister (4 dagen na 1e test) nog een gedaan en de streepjes waren toch echt wel duidelijker dan de vorige keer.
Hoi, bij mij stonden er twee streepjes maar was helaas dus vals alarm. Ben vandaag ongesteld geworden... Gisteren nog bij de dokter geweest voor blaasontsteking en daar ook test gedaan maar was nagatief. OP naar de volgende ronde. Wel spannend allemaal he Kristel? De hoeveelste ronde was het raak en heb jij ovu testen gedaan of gewoon op goed geluk? Anoul bedankt nog voor je berichtje! Was bij mij dus vals alarm. Bij jou gelukkig niet! Liefs LUna
Aawwhh, jammer Luna! Maarja, nieuwe ronde nieuwe kansen :-D Voor mij was het de 3e ronde. Gebruikte vanaf maand 1 al ovulatietesten. Ik wilde gewoon zó graag dat ik daar meteen mee begonnen ben