foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ow dan valt het wel mee in de 3e ronde! Daar zou ik zo voor tekenen! haha
    Ik heb vandaag alleen last van bruinverlies dus ik denk dat ik deze dag nog mee moet tellen met de vorige cyclus en dan vanaf morgen de nieuwe banner in kan stellen. Toch? Ik twijfel even.

Ik ga vandaag dan ook maar een ovu test halen!
    Welk merk is het beste?

Liefs Luna

2. nou hier is t losgebroken hoor :( streepjes zeggen dus idd nix! :(

3. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hoi marieke ik heb je testen eens bekeken , maar zie ook echt geen streepje staan hoor meid! mischien door de foto? maar wel erg jammer dat je ongie geworden bent! zie dat jij ook al een tijd bezig bent! zal idd wel tijd geworden zijn! veel suc6 met deze ronde
    xx

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Luna:
    Ik heb als eerste een pakket met digitale ovutesten van CB gekocht. Daar zitten 7 strips bij voor 35 euro.
    Het is een beetje prijzig, maar het apparaatje is echt heel handig! Geen gezeik met 'is ie nou positief of hoe zit t nou?!'.
    En als die strips die erbij zitten op zijn kan je gewoon Persona Teststaafjes kopen. Die doen het ook in het CB apparaatje en ze zijn een stuk goedkoper! Ongeveer 13.50 voor 8 staafjes.

@Marieke:
    Ah gatver, vind het echt kl*te voor je :( Er zat toch echt een streepje op je test hoor! Mja, voor NOD kan er nog genoeg fout gaan :(
    Ik denk nu dat je toch even zwanger bent geweest.... :(

5. Momfulness

marieke, wat kl*te voor je meisje! we gaan er gewoon weer voor deze keer....
    En maar niet meer uitgaan van de streepjes op de cb test. Ik in ieder geval niet meer....

Kristel, bedankt voor de info. Ga het zo meteen halen. Of morgen want moet eerst eens kijken of de menstruati door gaat zetten. Tot nu toe is het alleen nog maar wat bruin verlies.
    Hoe voel je je nu je al een paar dagen weet dat je zwanger bent?

Liefs Luna1

6. natjes

natjes Niet meer actief

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @ natjes; als je een week na NOD de test uit elkaar moet halen om een evt streepje evt te kunnen zien, dan zou ik nog niet te optimistisch zijn.... Ik duim voor je, mis morgen nog een keer en kijken of de streep dat beter te zien is?

8. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hallo natjes ik had precies het zelfde kon het zo ook wel iets zien zonder dat ik hem uit elkaar had gehaald! zag ook echt een dun lijntje lopen . toen was ik 1 dag over tijd nu 5 dagen later weer eens getest en 2 dagen geleden waren alle twee gewoon negatief.. ben nog steeds over tijd! maar denk dat ik niet zwanger bent anders had hij nu echt wel positief aan moeten geven hoor! en dat is bij jou denk ook met 7 dagen over tijd maar ik hooop het wle voor je meid! :D

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :) hopelijk blijft je menstruatie uit en betekent het toch iets!
    Ik voel me heel raar, besef nog niet helemaal dat ik zwanger ben. En het gevoel alsof ik ongesteld ga worden helpt ook helemaal niet mee om t me te laten beseffen! Ik heb zo'n buikpijn steeds, echt alsof ik elk moment zwaar ongesteld ga worden :(
    Ben daar nu ook een beetje bang voor, maargoed, laten we positief blijven :-D

10. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Kristel86, dat is heel normaal die buikpijn. Had ik ook! (dat wou ik even zeggen)

Verder alle dames, succes met zwanger worden en hopen op een positieve test voor jullie allemaal!

11. Momfulness

Ha Kristel,
    nou ik zou precies hetzelfde hebben. Ook die ongerustheid om dan toch ongesteld te worden.
    Toch schijnt het normaal te zijn bij zwangerschap dat je vaak buikpijn hebt en andere rare kwaaltjes.
    Maak je maar niet te ongerust! Het zal wel goed komen joh!

Ja het is nog steeds niet doorgebroken.
    Kijken hoe het er morgen voor staat anders gooi ik er toch nog maar eens een test tegenaan.
    Vanmorgen had ik op het werk zo'n buikpijn dat ik gewoon niet meer rechtop kon staan dus ben ook al bang dat het misschien iets minder leuks is....

Doeg aanstaande mama!

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Natjes: Sorry maar ik zie echt niets hoor :( En idd na 8 dagen zou je toch al iets moeten zien ? (al zijn er uitzonderingen..) Ik duim voor je hoor!

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

UP! Stond al op pagina 3 en ik mag hier graag naar kijken! :D Hopelijk mag ik binnenkort ook eens met een testje showen! [-o<

14. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

wat goed van je sommige topics verdwijnen jammer genoeg in het niets :(
    ik vind deze ook leuk :)

15. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben nu 4 dagen overtijd. Vanmiddag een kruidvat test gedaan, er kwam een vaag tweede streepje te voorschijn (zie album). Ook wel wat zwangerschapssymptomen. Mijn man is er van overtuigd dat ik zwanger ben. Wat denken jullie?

Groetjes

16. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

hoi beertje76

nou ik heb net naar je testen gekeken hoor,maar volgens mij ben je gewoon overduidelijk zwanger hoor \:D/
    alvast van harte gefeli :({|= :({|=

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Beertje: ik zie een streepje hoor! Zwanger :D !
    Test over twee daagjes nog eens, of met clearblue digitaal, dan weet je het zeker ;) !
    Gefeliciteerd!

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Tsja, een streep is een streep zeggen ze he? ;)

Ik vind wel het streepje nogal vaag voor 4 dagen overtijd... Weet je toevallig wanneer je eisprong is geweest?

Ik duim voor je!

19. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb voor de zekerheid net maar even een CB digitaal gehaald. ;)
    Morgenochtend nog maar een keer testen!

20. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Vandaag helaas toch ongi geworden :x

Ik gebruik dus nooit meer kruidvatzwangerschapstest :evil:

Deel Deze Pagina