foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoelang wacht je nog lynn?

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet ik niet tot ik het durf...neej ik weet het echt niet ben zo bang voor een teleurstelling....maar goed...misschien dadelijk misschien straks misschien morgen...stom he...normaal kan ik echt niet wachten met testen en nu dat ik een keer overtijd ben durf ik niet...

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Gefeliciteerd Simone en Ramona! Weer wat roze erbij!

4. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Willen jullie eens de foto in mijn album bekijken. Maak ik mezelf gek of zien jullie het ook? :(

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja ik zie wel een streep hoor!

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik zie een streep! :)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Diepvrieskip ziet m ook :)

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik zie ook een wazige streep Dani08

9. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    @dani geeft zeker hoop ik zie ook een heel licht streepje! :) over een paar dagen nog eens proberen! alvast een beetje gefeliciteerd ;)

10. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Nou als jullie het allemaal ook zien, dan ligt het niet aan mezelf! :)

Nu kan ik al helemaal niet meer wachten om een 2e test te doen. Denk dat ik die morgenochtend maar doe, want deze test is van gisterochtend.

Durf mijn banner nog niet aan te passen, want het streepje is wel erg licht. Pff.. nou maar wachten tot morgenochtend dan...

11. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    @ dani: ik had precies hetzelfde kijk maar eens in mijn album! ook 4 dagen voor mijn vermoedelijke nod getest, maar 14 dagen nadat ik de eisprong had gevoeld en ik had ook zo'n licht streepje heb 5 dagen later nog eens getest toen was ie aardig roser en hij kwam sneller! en vorige week heb ik nog een gedaan toen verscheen het zwanger streepje eerder dan de controle streep, ik geloof het nog niet echt, nou ja ik ben een beetje onzeker, veel vriendinnen van mij hebben meerder keren miskramen gehad dan kijk je er wat anders tegenaan! ik moet woensdag voor het eerst naar de verloskundige dan ben ik denk ik 7 weken en 4 dagen ben benieuwd of ie het doet op de echo, zal wel normaal zijn dat onzekere gevoel toch :rolleyes: ? jij heel veel succes en het zal vast! super!

12. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    @ grootstewens, Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D Ik denk dat het heel logisch is dat je onzeker bent hoor! Dat kan ik me heel goed voorstellen. Volgens mij heb je die onzekerheid vooral in de eerste fase, als je nog geen echo hebt gehad en je het kindje nog niet voelt. Maar het wordt vast een prachtige echo! :D

Ik heb trouwens nu zo´n 4 of 5 dagen steken in mijn onderbuik, beetje ongikrampen maar dan zachter. En ik slaap ook erg slecht, en droom heel veel, en heb nog veel meer van dit soort dingen (o.a. veel plassen)
    Dus ik denk zelf toch wel dat het echt zo is, maar ik durf nog niet te blij te zijn. Ben bang dat het straks toch niet zo is. :(

13. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    @dani, ik heb dat ook vooral heel slecht slapen en vreemde dromen,
    en koffie staat me heel erg tegen in de eerste weken week 4,5 hoefde ik bijna niks, nu begint het wat beter te smaken, voor mijn gevoel begint mijn buikje al wat te groeien heel erg onderin :oops: mijn vader is eentje van een tweeling dus het zou maar zo kunnen, dat voorgevoel heb ik een beetje, wie weet, ga wel proberen om in de achtste week een echo te krijgen, voor mijn geruststelling, ben benieuwd wat de verloskundige vindt.... ik denk dat het wel goed zit bij jou hoor, ook al vond ik wel dat het streepje eerst wat donkerder moest zijn voor het echt doordrong haha is dit je eerste kindje? van ons wel zo geweldig! nou we houden contact! ;) succes!

14. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    @ grootstewens,

Bij ons zou dit inderdaad ons eerste kindje worden. Alles is dus helemaal nieuw voor me. Ik heb ook allemaal kleine kwaaltjes waaran ik niet weet of dit nou wel of niet erbij zou kunnen horen. Zo vind ik kipkerrie salade nu echt heel vies en van de geur wordt ik al misselijk. Terwijl ik dat altijd lekker vind :( Beetje zoals jouw koffie verhaal dus. Ook ben ik er vanacht b.v. 5! keer uit geweest om te plassen, en ik ben of erg emo, en vind alles zielig voor iedereen en zit zomaar te janken of ik ben erg kwaad om echt helemaal niks :(

Volgens mij moet het teststreepje bij mij nog donkerder zijn dan de controlelijn voor ik het echt geloof ;) :)

Wow als je in de 8ste week een echo krijgt dan is dat dus al bijna. Lijkt me geweldig om zo je kindje voor het eerst te zien! Hoop voor je dat je een vroege echo krijgt. Succes bij de verloskundige!

15. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    @DANI heel herkenbaar allemaal haha, ik ben ook heel erg moe maar slaap echt slecht niet normaal, ook meerdere keren plassen en zere borsten, weet niet hoe ik moet liggen das wel een nadeel maar ja ik heb het er graag voor over! nou ik ga lekker onder de douche en dan languit op de bank! lekker rustig aan succes! :)

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Duidelijk een streep!
    Die van mij is nog lichter ;)
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-IN6WYJ7V.jpg

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Molly, bij jou zie ik ook een tweede streep!
    Gefeliciteerd!

18. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Nou snap ik al die dames die een vage zwangerschapstest hebben. Die van mij is zo vaag dat je het op de foto nauwelijks kan zien...
    Willen jullie eens kijken?
    Ik hou in ieder geval hoop. Ik ga woensdag maar weer een test doen (balen dat de winkels nu dicht zijn!)

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie geen foto sorry....weet je de bezine bomps verkopen ze ook langs de snelle weg! succes en zal zo even kijken naar je foto!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben goed in streepjes zien, maar ik zie echt helemaal niks :(

Deel Deze Pagina