Nee, denk et niet Maar weet niet of ik me in kan houden volgende week. Ik denk dathet een meisje is, mn gevoel zegt dat gewoon
Haha ben benieuwd of je je kan inhouden. Wat denk je vriend/man dat het wordt? Of heeft hij geen gevoel daarover haha.
Ik ook en bij de CB van vanmiddag ook. Nou die positief is heb ik rust, en kan ik het testen weer wat van me afzetten. Hoop ik 8) http://www.mijnalbum.nl/Foto-SR7RAFC8.jpg
Haha, dat gevoel ken ik. Toen ik zwanger was (10 jaar geleden) wist ik de eerste drie maanden ontzettend zeker dat het een jongen zou worden. De tweede drie maanden was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn. En toen ik de laatste drie maanden inging en zeker totdat ik bevallen was, was ik er nog meer van overtuigd dat het een jongetje zou worden. Iedereen in m'n omgeving bevestigde dat, dus het gevoel werd alleen maar sterker. En toen de bevalling. De gyn zei: 't Is een meisje Zelf had ik zoiets van, huh...maar was wel blij, want ik vond toen de meisjesnamen leuker dan die we voor een jongen hadden. En toen o.a. m'n moeder binnenkwam, stond ze me raar aan te kijken. Meisje? Zo zie je maar weer. Groetjes, Maine
Hallo dames Vandaag bij mn moeder mn test van vanochtend laten zien en zij zag het tweede streepje ook! En wat ik eerder al zei, het streepje is vandaag duidelijker dan gister (nog niet duidelijk genoeg voor een foto) dus bij deze mag ik denk ik wel aannemen dat ik weer zwanger ben :-D Wel vind ik het best eng, ik ben bang dat t weer fout zal gaan Heb ook echt heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden, wat bij het zwanger zijn hoort, maar dat maakt me er niet geruster op Ik denk dat t tijd is om toch mn banner maar aan te passen of niet dan?
En daar is ie :-D Ik zie dat we precies tegelijk lopen Molly! Leuk :-D Ik ga keihard hopen/duimen draaien dat we allebei op 18 januari 2009 een mooi gezond kindje mogen krijgen :-D
@ devilchase: Hoe heb je hem in negatief gezet dan, want ben wel benieuwd of het streepje dan duidelijker is.
jaa ik zie het! Vandaag had ik weer zo´n test met een licht streepje! Maar ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen.. Maar jullie zien het ook dus dan zal het toch wel.. denk ik... pff ben er gewoon helemaal onzeker van!
Die heb ik al weggegooid, want hij was precies hetzelfde als de vorige... Ik zal proberen of ik hem nog kan vinden.