Zijn hier meiden die met 10 dagen na hun nod een test hebben gedaan (zo eentje met een pipetje waar je urine in moet druppelen) waarvan het best lang duurde voordat de tweede streep zichtbaar werd en dat ie langzaam donkerder werd. Inplaats van dat je zou verwachten dat hij meteen hup twee strepen laat zien..?
hoi! ik heb gehoord dat het bij de testen van de kruitdvat van 2 voor 5 euro het wat langer duurt voordat je er 2 ziet schijnbaar hebben die dus meer hcg nodig. maar na 10 dagen overtijd zou je toch wel wat moeten zien!
Ja er komt wel een streep..maar niet hup meteen... De streep is wel een dikke streep niet zo dik als de eerste..maar wel gewoon super duidelijk. Maar hij kwam dus pas na 30-60 sec. (heb het niet precies bijgehouden ) Is dat een slecht teken?
dus na 30 of 60 seconden kwam een tweede streep er bij? als dat zo is is het oke! want als er na 10 minuten een tweede bij komt is ie niet meer geldig maar 1 minuut wel hoor!
Hoi dames Ik denk dat ik te vroeg gejuichd heb Gister zagen we toch een duidelijke (wel lichte) streep op 2 testen staan... Vanochtend weer getest en die is zo negatief als het maar kan! Ik snap er echt geen ruk meer van! Kan ik nu weer verwachten dat ik toch ongesteld ga worden? En ik denk dat me banner ook wel weer weg mag
ohh kristel jeetje wat k*t zeg! je weet nu echt nietwaar je aan toe bent! wacht vandaag anders nog even af en ga morgen naar de ha toe?! rot voor je meid die onzekerheid! hoop voor je dat jeje banner kan laten staan! liefs
Pff niet weer een vmk he ... Jemig meid... Misschien kan je vanaaf of morgen nog een test doen en dan ff kijken ... Of een digi van cb...
ja maar als een gewone test al negatief aan geeft of licht posi dan geeft cb digitaal ook nega aan want daar heb je meer hcg in je lichaam voor nodig dus als je net zwanger ben heeft dat denk ik geen zin
het lijkt me juist dat een clearblue test sneller aangeeft..aangzien je dus ook al zo vroeg kunt doen (4 dagen ofzo voor je nod?)
Vorige maand had ik eerst superlich positief getest met een matcare midstream en 's middags met een kruidvattest. 's avonds met cb digitaal ook positief. na een week kreeg ik bij de cb digitaal ineens 'niet zwanger' op het scherm en de andere testen waren toen ook veel lichter al weer. De dag erna ging ik bloeden. Nu geeft mn sensitest helemaal niks meer dus het lijkt me dat de cb digitaal ook niks meer aangeeft.. Ik kijk wel even.. Ben vandaag nog bij mn moeder met mn vriend en we gaan vanavond naar huis. Ik heb hier verder niks liggen dus ik kijk vanavond thuis wel even met een andere test Heb wel heel erg krampen in mn buik, maar dat heb ik nu al een week. Ik weet dus ook echt niet wat ik ervan moet denken, al neig ik heel erg naar een vmk weer
ohh wat erg joh meid! maar (ik weet het natuurlijk niet zeker!) zou het kunnen dat er nog hcg in je lichaam zat van je vorige zwangerschap? dat hoor je vaker he!?
Ja dat klopt, dat komt vaak voor ja, maar ik heb 2 dagen nadat ik ging bloeden vorige keer al meerdere negatieve testen gehad Ook had ik op dag 16 weer een eisprong (Persona) en voor zover ik weet krijg je geen eisprong als je (hoe minimaal ook) hcg in je lijf hebt... Ook werd het streepje op de testen duidelijker Ik denk nu gewoon echt dat ik een vmk ga krijgen weer... Bah, ik denk dat ik misschien weer even met de pil ga beginnen als het fout gaat, daarmee weet ik tenminste waar ik aan toe ben...
oh dan is het wel raar jah! doe gewoon morgen ochtend een test.. en ga anders langs de ha! sterkte meid!
Kristel, balen zeg. Ik testte op 11DPO een licht streepje (staat volgens mij in mijn album). Ik testte met zo'n matcare test met harde huls. De volgende ochtend deed ik een test met zo'n matcare ministripje en daar was met geen mogelijkheid een tweede streep op te herkennen, hoe graag ik die ook wilde zien. Op 13 DPO had ik met een kruidvattest weer een lichte streep die vanaf die dag duidelijker werd. Heb je telkens met dezelfde testen getest, want het kan per type veel schelen. Ik hoop voor je dat het dat gewoon is. Succes!
Hey Leentje Ik heb de afgelopen 3 dagen elke dag met dezelfde testen getest idd... met dipsticks van Sensitest.. Ik heb nog matcaretesten liggen, probeer daar vanavond wel eentje mee te doen, kijken wat die aangeeft
Ik heb wel eens gehoord dat je bij de benzinepomp ook zwangerschsptesten kan kopen, dus vriendlief is nu kijken of ze die hebben.... (ben niet thuis nu) Ik moet het gewoon weten nu of een andere test ook negatief aangeeft of niet
ohh spannend! ze verkopen ze idd bij sommige benzinestations! ik duim voor je dat je straks duidelijkheid heb! en 2 mooi strepen:>
hmmz, hebben ze niet hier Bah, ik word heir zo gestressed van Toch nog maar even vanavond of morgen afwachten..
Wat raar Kristel! Had je toevallig gisterenavond heel veel gedronken ofzo? Ik hoop iig dat je wél gewoon zwanger bent en dat alles goed gaat nu!