Ik hjeb gisteravond alleen beker thee gedronken voor het slapen gaan... maar dat doe ik altijd... dus ik denk niet dat dat t is... Ik hoop het wel natuurlijk, maar t lijkt me sterk
hey Kristel, bij mij was hij vanmorgen ook nog superlichtl (sensitest) maar na 3 koppen koffie heb ik toch een uur geleden de digitale gedaan...en daar staat ZWANGER! hahahaha dus ik hoop dat je ook nog even een andere test gaat proberen groetjes van Ramona
Ik ga altijd erg laat naar bed, en plas dus nog laat, met als gevolg dat mijn ochtendurine altijd vrij lichtgekleurd is, en niet geconcentreerd. De urine erna is bij mij altijd een stuk donkerder, misschien kun je die proberen (eh, niet die van mij, maar van jezelf )? Als je thuis bent misschien ook een Persona proberen? Mijn Matcare dipstick geeft trouwens bijna niets aan, terwijl het op de Clear Blue een heel stuk duidelijker is.
zaterdag had ik 2 strepen een heel licht en de andere gewoon (niet zwanger) vandaag 2 strepen en ja...zie het resultaat
hmmmz, ben dus niet de enige met vage testen! zaterdag had ik een heeeeel licht streepje, moest echt goed kijken voor ik het zag. zondag een iets duidelijker streepje, en het kwam ook sneller dan zaterdag, maar moest toch nog goed kijken. (streepjes waren wel roze, en binnen de tijd, dus geen indrooglijntjes. test met matcare). ik blij, vriend blij, m'n ouders blij (want daar ging ik eten en kon moeilijk volhouden dat ik zomaar geen wijn of biefstuk hoefde). zojuist in de middag een test gedaan om te zien of streep al duidelijker werd: niks, noppes, nada! heb wel 's middags getest met de laatste, en heb onwijs veel gedronken (want warm weer en sterf vd dorst). voel me tamelijk misselijk, ben bij vlagen erg duizelig, borsten groeter en pijnlijk, opgezette buik. ik zou zeggen: zwanger! maar word zoooo onzeker van die stomme testjes.... ik dnek dat ik maar eens een paar dagen oversla en dan in de ochtend nog eens test. kijken of hcg dan duidelijker te vinden is. mede-testers: sterkte! hoop voor jullie (en voor mij) dat we gauw zeker weten dat we zwanger zijn!
Hoi hoi, Ik ben net thuis, verschillende testen geprobeerd, allemaal negatief.. Dus mn banner kan weer weg. Heb t ook ff helemaal gehad met t zwanger worden en alles wat erbij komt kijken.. Ik ben nu in 4/5 weken tijd al 2x zwaar teleurgesteld en trek t gewoon ff niet meer Mocht ik heel snel weer zwanger zijn dan weet ik nu uit ervaring dat ik pas na zoveel weken een banner plaats en t meld hier... Ik wens dit echt niemand toe...
lieverd wat naar voor je heb je voor je nod getest of erna? voortaan gewoon wachten tot je echt overtijd bent...blijkbaar heb je weer een erg vroege mk gehad? Ik zou gewoon een beetje afstand nemen van het forum en van googlen op zwangerschaps symptonen etc. en prive gewoon lekker afleiding zoeken maar ondertussen verder klussen.. Dan merk je vanzelf wel wanneer het raak is....is denk erg moeilijk..maar voor jezelf wel aan te raden..
Dankje voor je medeleven Alleen zo heel vaak ben ik niet hier op t forum.. Eigenlijk pas sinds een week weer, na mn vorige vmk ben ik ook een paar weken niet hier geweest omdat ik de behoefte er niet aan had.. Wat betreft googlen op symptomen, tja, alleen eerste maand gedaan, maar ik 'weet' nu ongeveer wel hoe de eerste symptomen kunnen zijn bij mij Maargoed, ik vind het gewoon zooo oneerlijk! Vooral vanwege het nieuws wat ik gister van mn moeder kreeg: Mn nichtje van 19 (waar ik niet echt mee op kan schieten) is nu bijna 8 weken zwanger.. Heeft afgelopen week het hartje al gehoord/gezien (?)... Maar ze wilde helemaal nooit kinderen! Ze woont nog thuis, ze kent haar vriend nu pas 3 maanden, ze heeft geen werk, niks! En het kindje is niet eens welkom... Ik voel me daar gewoon zo lullig bij, en heel bot gezegd gun ik t haar ook niet eens Gewoon omdat ze er niet voor kan zorgen nu, ze is ech zo'n wild uitgaanstype; elke week stappen en drinken etc... AAARGHHH wat is het toch oneerlijk in deze wereld! Daarbij komt ook nog eens dat ze uitgerekend is rond de dag dat ik bij mn eerste zwangerschap uitgerekend was... En nu is zij degene die de oma's in onze familie als eerste overgrootoma mag maken...! Dat was mijn werk (om t zo even te zeggen) :x (sorry, maar het meost er allemaal even uit)
Hey allemaal, Ik heb vanavond een digi test van CB gekregen van een vriendin, en deze ook meteen gedaan en hij zegt: Zwanger! Nu kan ik er niet meer omheen toch? Vind het eigenlijk een beetje lullig voor Kristel, nu het bij haar zo gegaan is vandaag... Sterkte meid!
Kristel ik begrijp dat je boos bent dat je nichtje wel zwanger is, terwijl het niet gewenst is. Maar het haar misgunnen vind ik oneerlijk. Iedereen heeft recht op dit geluk. Er is een kans dat zij helemaal bijdraait, stappen achterwege laat en samen met vriendlief het kindje met veel liefde gaat opvoeden. Vooralsnog begrijp ik volledig hoe je je voelt (ik stuur je even een pbtje).
Ik kan me je gevoelens voorstellen, Kristel, ik heb hetzelfde gehad in maart, 9 dagen over tijd. 1 dag een licht positieve dipstick zwangerschapstest en meerdere positieve merken ovulatietesten. De dag erna alles weer negatief. Dit waren die ovulatietesten http://www.mijnalbum.nl/Foto-8OKC7G73.jpg en dit was de zwangerschapstest http://www.mijnalbum.nl/Foto-RGG8VAM4.jpg Ik moet zeggen dat ik heel bang bent dat dat mij ook weer overkomt hoor. Gefeliciteerd Dani! Misschien zie ik je in januarimoeders, moet even kijken of dat topic al bestaat en of het daar leuk is. Heb eigenlijk weinig tijd om te posten.
jan 09 mama's bestaan al! Ikzelf ben ook een jan mama en wij vinden dat kindjes uit januari de mooiste kindjes zijn! hihi
Ik heb trouwens vorige maand ook vaag positieve testen gehad (dipsticks) en werd daarna ongi. Nogmaals sterkte Kristel!
Ey meid...het zit je ook niet echt mee he? Good for you dat je je hoofd nu eventjes op iets anders gaan richten... wie weet is die test over een week wel vet positief! Ik gun het je echt! Groetjes Debby
Hey Molly, Ja ik weet het niet hoor, maar ik krijg nu echt het idee alsof mijn lichaam niet genoeg hcg aanmaakt om een zwangerschap te voldragen... Gewoon vanwege het feit dat ik nu al 2 rondes positieve testen heb gehad, dagen later ineens negatief en pas daarna kwam de bloeding.. Het hcg is dus heeel snel weer weg bij mij.. Toen ik de vorige keer de vk erover inlichtte vond ze het ook vreemd dat ik eerst negatief testte en daarna pas ging bloeden.. Zou ik naar de HA kunnen gaan hiermee? Of is dat te vlug of te aanstellerig? (dat ie dus zegt dat het 'normaal' is)
@ Kristel, ten eerste heel veel sterkte, dit moet toch weer een klap zijn! Je hoopt weer ergens op, maar het mag dan niet zo zijn! Ik wou even reageren op wat de VK zei dat het vreemd was, maar ik heb dit ook gehad... Ik was 5 weken zwanger en wou nog eventjes een testje doen, deze was negatief, nog 1 gedaan was ook weer opeens negatief en de volgende morgen bloedde ik al!
Het ellende is dat de dokter je toch verteld dat je NOOIT voor je NOD moet testen...omdat heeeeeeeeel veel meiden een positieve test hebben gehad en toch ongie worden. Maar als je heel onzeker bent zou ik zeker naar de dokter gaan...wie weet stuurt ie je wel door. Ik heb ook altijd voor mijn nod getest gewoon puur omdat ik niet kon wachten. De rest allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap