Of het eitje is niet goed, of de innesteling gaat mis. Dit gebeurt veel vaker dan men denkt, helaas. Je kunt het altijd aan je HA vragen, maar of die iets doet? Maar je bent dan in ieder geval je verhaal kwijt, en je kunt de vragen stellen die je wilt stellen.
Dat klopt.. Vorige keer is t met bijna 5 weken misgegaan dus of ik nu voor of na NOD had getest, dan had ik nog geweten dat ik zwanger was.. Deze keer is het dan voor mn NOD gebeurt allemaal al.. Maar ik weet het wel en het klinkt raar, maar toch ben ik 'blij' dat ik het weet.. Stel het gaat veel vaker zo, dan kan ik ermee naar de dokter.. Als ik het niet weet en ik ben over een jaar nog niet zwanger dat het doorzet dan kom ik er dan misschien pas achter dat er eventueel iets mis is.. Dit laatste is een 'ALS'- scenario.. niet dat mensen nu commentaar gaan geven dat ik pas 4 maanden bezig ben en ik me niet druk moet maken
je bent iniedergeval vruchtbaar..maar er gaat binnen gewoon wat mis... Vreemd is dat dan he.. hoop maar dat je snel gaat bloeden dan..dan kun je weer verder..
@ Kristel: of je nou voor of na nod test het is en blijft hartstikke klote... En wat je zegt idd, als het nou vaker voorkomt kan je idd naar de huisarts, dan kunnen ze wat onderzoeken doen! Maar ik hoop dat het de volgende keer goed gaat!
heb gekeken, maar vind de foto te onduidelijk. sorry! zag je een licht verticaal streepje? (dus een kruis) dan gefeliciteerd!
weet je ik krijg hem niet goed scherp....maar ik durf nog niet te juigen want ik wil wel goed positief testen...dus morgen vroeg nog maar een keer dan en een ander foto toesel kopen?>? die wel scherp foto's maakt
ja ik sont in de winkel en ik dacht...laat ik is slim consumeren...ik koop voor 15 euro 2 cb testen en dan er nog een bij van etos is toch goed koper dan 2 testen digitaal... en nu heb ik spijt!
Kijk maar eens in mijn album, ik had ook zo'n ontzettend vaag licht streepje, en vandaag toch met digi cb positief getest. En ik zie alleen aan de bovenkant een streepje, eronder niet Misschien ligt dat aan de foto?
ow...heb ik niet zitten lezen....voel altijd de hete adem in mijn nek van die dames...das mooi k*t dan....verdorie...
ik vind het altijd vervelend om zo'n ding te kopen ik heb het idee dat iedereen mij aan staat te kijken...stomhe? en dan lees ik al die pakjes niet op mijn gemak!