testen! hahaha ik vind die test in je album niet negatief uitzien dus ga maar lekker plassen hahahaaha spannend , succes met testen alvast grtz Ramona
Goeiemorgen Lynn, ik zag een positieve test op je foto en met mij ook anderen Ik zou die test gewoon doen als ik jou was hoor Ik snap dat je bang bent voor een teleurstelling, maar zou het niet geweldig zijn als je je vriend kan zeggen dat jullie pappa en mamma worden? Ik ben vandaag begonnen met bloeden Dit doet echt zoveel meer pijn dan gewoon ongesteld zijn, terwijl dat al superpijnlijk is bij mij... En ik weet t niet hoor, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen over 2 vmk's achter elkaar Ik weet dat ik zwanger kan worden, maar ik wil t nu graag ook een keer blijven En doordat t nu al 2x gebeurt is wordt de kans alweer groter dat t weer gebeurt lijkt me
Hoe weet je nou zeker dat je weer een vmk hebt gehad? Want ik vraag me dat heel sterk af... Ik denk eerder dat dit allemaal komt doordat je er net 1 achter de rug hebt waardoor de hormonen nog heel licht in je lijf waren en je ongesteldheid nog goed op gang moet komen...
Na mn vorige vmk heb ik al genoeg supernegatieve testen gehad, negatiever kan niet En mn testen werden duidelijker de afgelopen dagen.. Dat houdt dus in dat t hcg meer werd, dat gebeurt niet als t nog 'oude' hcg is
Balen Kristel Misschien de volgende keer niet zo vroeg testen? Ze zeggen dat héél veel zwangerschappen vmk zijn, maar dat hebben de meeste niet door omdat je normaal pas test als je een paar dagen overtijd bent; Tegenwoordig test iedereen veels te vroeg en weten ze dus dat ze een ienieminie beetje zwanger waren, maar dat het niet goed is ingenesteld. Je kan beter pas testen als je echt overtijd bent. Anders maak je jezelf gek! ik duim voor je meid en hopelijk ben je snel echt goed zwanger!
Wat jammer Kristel, het is je zo gegunt...ikke zelf heb toch het idee dat ik vandaag ongi word hoor...dus ik w8 maar even met testen...Jij veel strekte
Kristel wat balen dat je ongi bent geworden. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten hoor. Sterkte en succes. X Esther
ik heb er gene foto's van, maar ik had zaterdagochtend een heeeel licht streepje wat zondagochtend (tweede test) een wat duidelijker streepje was geworden. maar nog niet overduidelijk een vette streep. maar wel een positieve test dus! helemaal blij, vriend blij, ouders blij. nu had ik vanmorgen weer getest om te zien of de streep dikker was geworden, en tot mijn grote schrik was er nu geen streep meer te zien! negatieve test dus. ik voel me wel zwanger (misselijk, zere zachte borsten, duizelig, moe, opgezette buik). ik ben zoooo bang dat het foute boel is... iemand daar ervaring mee? ik snap er niks van.
Kristel, knuff meid dit is zo klote! Lien.. ik heb van meerdere meiden dat gelezen dat zo hun miskraam begon. Negatieve test, en dan bloeden. Ik hoop dat dat bij jou niet zo is meid..
ohhh, ik hoop zoooo van niet... mijn vriend is op reis en komt pas over anderhalve week thuis. voel me zo alleen nu... hij was zo blij, en mijn ouders ook. en hij sms'te dat ik me geen zorgen moet maken, dat mijn lichaam gewoon van slag is.... ik vind er fl*kker aan, zwanger zijn. ben nog nooit zo bang, verdrietig en onzeker tegelijk geweest. en dan heb ik zo de hele avond nog een vergadering ook. waar ik niet onderuit kan! bahbahbahbahbah... (sorry hoor, moet even klagen. voel me gewoon echt ellendig om alles).
ben er ook bang voor. hoop dat het bij jou allemaal meezit. sterkte! waar woon je ergens dat ze het zo anders aanpakken dan in NL?
O dat is nu wel extra klote dan.. Ik hoop voor je dat het niet zo is, maar die kans is er helaas wel. Klaag maar er op los hoor! Het is iets wat je niet wilt meemaken is vreselijk!
jawel, ik heb er nog twee. maar ik durf niet meer.... bovendien is het nu geen ochtend, dus heeft het niet zo'n zin on te testen. stel dat mijn hcg gewoon aan de lage kant is, dan is het dan nu (terwijl ik veel gedronken heb) helemaal. ik wacht mijn wel af, en als die er van het weekeind nog niet zijn, test ik wel weer. als ik dat volhoud.... vind het heftig allemaal, helemaal omdat mijn vriend op reis is. had me er zooo op verheugd, en nou was het zo ver, en nu is het misschien/waarschijnlijk toch NIET zo. bah! tuurlijk weet ik wel dat miskramen vaak voorkomen, maar je hoopt toch dat het jezelf gespaard blijft.
Hey Lien, Ik hoop het natuurlijk absoluut niet voor je, maar het het zou kunnen dat je een vmk gaat krijgen Bij mij is het ook alletwee de keren zo gegaan namelijk.. Vorige maand was ik bijna 5 weken en van de ene op de andere dag zei de digitale CB dat ik niet zwanger was.. Meteen daarna andere testen gedaan en daar was ook niks meer op te zien Ik schrok me dood! Nu met 4 weken en 1 dag ook ineens weer een negatieve test terwijl de dag ervoor het streepje duidelijker geworden was.. Ik hoop echt niet dat t bij jou gebeurt, ik zou echt willen dat dat gevoel iedereen bespaard blijft Heel veel succes en sterkte in ieder geval en ik draai me duimen kapot voor je!
dankje kristel... ik vind het heel erg dat het bij jou twee keer gebeurd is. ik wacht nu gewoon wel af. heb geen puf meer om nog meer testen te doen. trek het niet om ze negatief te zien. mijn vriend is op reis, dus ik sta er ook alleen voor nu, dat maakt het dubbel-zwaar. ik wacht het weekeind wel af, en als er dan nog niks is (ongi) dan zie ik dan wel weer. hoop dat ik dan nog niet gek geworden ben van angst en onzekerheid.