Ik hoop niet dat je gek wordt hoor nu ga ik me zorgen maken! Is er wel iemand met wie je in het echt erover kan praten? Rustig aan hoor! Anders idd even de HA bellen morgen!
Lien ! Niks wat ik kan zeggen kan je beter laten voelen... Daarom hou ik wat dat betreft ook gewoon mn mond.. Ik wil alleen wel dat je weet dat wij er hier zijn voor je en dat als je het kwijt wil, je er gewoon over moet praten.. Ik weet niet of je werkt, maar zoja, neem lekker even een paar dagen vrij. Ik vind het echt heeel erg klote dat je vriend er niet is voor je nu, maar misschien kan je een vriendin of moeder of zus langs laten komen? Die kan je dan lekker vertroetelen Denk dat je dat wel nodig hebt, ik had dat in ieder geval wel... Probeer rustig aan te doen ookal is het moeilijk Knuf
wauwie gefeliciteerd! hij is echt heel duidelijk! hoe voelt dat nou om een posi test in handen te hebben? lijkt me 1 van de mooiste momenten die er zijn ( mmm wat sentimenteel ) maar het is niet je eerste he? is het dan minder spannend of het zelfde? liefs
Ik vond het deze maal spannender omdat het deze maal spontaan gebeurt is. Bij de eerste ivf gedaan. En in ronde 2 dus al raak!
Dames, Wie-o-wie checkt mijn album? Ga vandaag of morgen opnieuw testen met Kruidvat. Ben benieuwd! X
Meisje0123, Volgens mij is het gewoon raak hoor! Ik zal voor de zekerheid nog wel even duimen. liefs mara
Meisje, die is vaag ja maar zie het streepje wel lopen.. hoop over eenpaar dagen duidelijker voor je!
meisje, ik zie het niet, eigenlijk... Maar de foto komt bij mij ook neit helemaal scherp door. Ik hoop voor je dat het toch raak is.
Ik hoop voor je dat het raak is (met 4 dagen overtijd zou het toch moeten kunnen?!). Maar....dit soort testen met CB waren bij mij niet raak helaas (wel 12 dPO al getest). Ik duim voor je!