foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey meiden bedankt voor jullie reactie
    ik zal morgen of maandag nog wel een testje wagen en dan kom ik me weer melden :D
    ben zooo benieuwd he hihi

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Marieke ik zie wel een heel vaag streepje!
    Wanneer ga je weer testen?
    Ik duim voor je meid, dat het ein-de-lijk raak is!

Liefs Dayenne

3. Dank je dayenne... op welke zie je een vaag streepje als ik vragen mag :D

t is bij mij zo raar.. ik heb afgelopen maandag bruin bij t afvegen gehad.. dinsdag ook alleen bij t afvegen, woensdag iets meer ook in t maandverband en was echt heel donker bloed.. maar vrij weinig. en daarna was het helemaal weg. als t een ongesteldheid was begon t al op 9 dpo.. erg vroeg dus want normaal word ik altijd op 13 dpo ongesteld.

daarna heb ik dus die groene stripjes gebruikt en zag steeds een lijntje... vandaag met die kruidvat test gedaan en daar hoef ik zelf niet eens moeilijk te draaien of ik zie al wat.. op de foto is t weer bijna tot niet te zien...

woensdag moet ik eigelijk voor een hsg naar de gyn.. maar nu ben ik dus erg bang en weet ik wat ik moet doen... stel dat er wel iets zit?

4. jij trouwens gefeliciteerd meid :D

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks meid! :D

Op die sticks zie ik niet zo veel als ik eerlijk ben.
    Maar op de kruidvattest ;).
    Jeetje, echt spannend he. Kan je niet naar de gyn bellen voor een echo? Ik bedoel, je zit nu vast vrij weinig, maar als je zwanger bent dan zie je toch al een vruchtzakje?

En je bruinverlies klinkt als een innesteling..... Ik wilde je niet zwanger praten haha, maar het klinkt allemaal erg goed.

Ik duim echt voor je!

6. ja die kruidvattest van vandaag hoef ik ook minder moeite met buigen en draaien te doen wil ik t zien hahaha ik vind m voor mij doen duidelijk te zien.. maar ja wie ben ik.. ben benieuwd of mijn vriend m strax ziet.
    ik heb net toch maar een andere test weer gehaald. dit keer van de DA.. morgenochtend die maar eens proberen.. maar denk dat ik maandag wel even de gyn bel..want wil woensdag niet zo maar die hsg ondergaan

7. heb nog even een foto van iets dichterbij geplaatst.. als je wat verder van je scherm af gaat zitten kan je t lijntje iets zien.. in t echt zie ik m beter..

of zien jullie m echt niet (buiten dayenne om dan ;))

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    sorry marieke, maar ik zie ook niks. Ook niet als ik mijn scherm draai.

9. k snap er nix van hahaha ik heb wel mn gordijnen dicht moeten doen wilde ik m op de foto zien maar als ik goed kijken en wat verder van mn scherm zit dan zie ik t lijntje op de foto ook...

volgens mij word ik gewoon echt gek hahahhaa

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    probeer anders maandag nog een test. Dan ben je al weer 2 dagen verder.

11. ja dat doe ik sowieso.. en maandag ga ik de gyn bellen voor een bloedtest.. want je mag eigelijk pas 9 a 10 dagen na je innesteling testen. stel dat t dat bij mij is geweest kan ik pas woensdag testen en woensdag moet ik voor de HSG dus wil t daarvoor echt zeker weten

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    wat is een HSG?

13. Dat is een baarmoeder foto, en dan spuiten ze je eierstokken ook schoon. dat gaat doormiddel van vloeistoffen door catheters die ze dan door je eileiders je baarmoeder inspuiten en dan maken ze een foto.. geen fijn onderzoek en mocht er wat zitten dan is dat dan natuurlijk weg :(

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    helaas in negatief zie ik het 2 de streepje ook niet

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    nee, ik zie helaas ook niks :(
    Maar op die dipsticks lijkt t alsof op de onderste daarvan wel wat zit!

16. ja op de onderste van de dipstick zag mn vriendin ook wat staan.. t streepje op de kruidvat is in t echt toch wel duidelijk te zien.. nog wel heeel licht maar hij staat er... ik had m zelf ook in t negatief proberen te zetten.. en 1 foto zag ik een heel licht oranje streepje en op de andere idd allemaal niet..

maar goed, zijn 4 ingedroogde lijntjes achtermekaar niet een beetje raar?

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    4 indrooglijntjes zijn inderdaad heel raar. Zou wel giga pech zijn.

Is je mannetje al thuis? Ben benieuwd of hij ook wat ziet! Meestal zijn mannen wat nuchterder haha :).

18. haha ja die is zeker nuchter! die andere test zei die: joa ik zie wel wat maar ja ik geloof niet meer zo in lichte lijntjes (heb voor 2 mnd terug 1 ingedroogd lijntje gehad) dus we zien wel... hahahaha

hij komt nu naar huis dus ben heel benieuwd wat die zegt!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    4 indrooglijntjes lijkt me ook sterk ;)
    Als dat indrooglijntjes zouden zijn dan heb ik de afgelopen dagen wel 20 indrooglijntjes gehad :)

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja klopt, dat weet ik nog ja. Dan heb je echt wel dubbele pech, als je nu weer indrooglijntjes hebt.
    Ik heb ook een keer indrooglijntjes gehad (vorige maand). Maar dat was maar bij 1 test.

Oke spannend!

Deel Deze Pagina