foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whahah..jh ik weet het ook niet maar het viel me op!

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    yep ben ik helemaal met je eens
    daarom zeg ik ook niet dat ik zwanger ben snappie :D
    ik wil een kleurtje hihi

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Medina, sorry meid, maar ik zie niks :(
    Misschien morgen even een duurdere Kruidvattest doen? Deze zijn namelijk niet zo heel gevoelig... Dat hoor ik van heel veel anderen en zelf heb ik t ook al een aantal keer meegemaakt dat ie veeeeel later pas positief test...

4. Niet meer actief

@medina ik zie wel iets maar heb zelf vorige x ook zo'n test gehad (wel een ander merk) en helaas werd ik gewoon ongesteld dus ik zou idd morgen nog ff een x testen als ik jou was. Succes ermee! En hopelijk is het raak

5. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties

Ik heb net ff de 2e test gedaan en er is nu een veel duidelijkere roze streep..zou het dan toch?

6. Niet meer actief

showen maar! kan je er ff een foto van maken?

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO :-D

8. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    ik ga t ff proberen

9. Niet meer actief

Okee doe je best ;)

10. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    sorry dames ik krijg het niet op de foto..
    Mijn man ziet de streep nu ook veel duidelijker. Ik krijg hier buikpijn van hahahah

11. Niet meer actief

Okee jammer maar..
    Een streep is een streep en hij word niet voor niets duidelijker toch!:D is die wel gewoon rose of wat voor kleur die ook moet zijn en binnen de tijd?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Medina, probeer vanavond goed te slapen en niet te veel te drinken voordat je gaat slapen en test morgenochtend nog eens :) Als je geen testen meer in huis hebt, of alleen deze testen, vang je ochtendurine dan op in een potje en koop bij de kruidvat een test van 7 euro. Die zijn gevoeliger.
    Als je dan die test doet met je ochtendurine dan zou de streep al duidelijker moeten zijn :)

13. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    Lovelylove de streep is roze net als de controlestreep(kwa kleur dan he)

ik heb geen testen thuis meer. Ik ga het wel opvangen en bewaren, bedankt voor de tip.
    Ik heb al zoveel testen versleten in al die jaren, pfff

Kristel gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap..

14. Niet meer actief

Dan zeg ik alvast voorzichtig gefeliciteerd!

En idd kristel jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Medina, je wilt niet weten hoeveel testen ik de afgelopen week versleten heb ;) Ik zou voor gek verklaard worden!
    Ik verklaar mezelf al voor gek als ik zie dat anderen t met veel minder af kunnen :(

16. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey meiden

nou bij mij is het volgens mij weer is goed mis :(
    vrijdag had ik vaag positief getest en nou was ik een weekendje weg geweest en maandag ochtend weer een testje er tegen aan gegooid ja hoor de t streep was dikker en veller dan de c streep toen maar ff een cb digitaal gedaan en jahhh er stond zwanger ik was in de zevende hemel tot gister avond ik naar de wc ging en bruin bloed af veegde vanmorgen werd ik wakker met volle moed en ga naar de wc en ja hoor nog steeds wel aud bloed maar het komt met bakken er uit zetten heb net meer als een uur zitten :cry: zometeen maar de ha bellen maar ik vrees het ergste weer :( nou zit ik echt in mn hoofd van ze gaan me maar onderzoekken ben nog zo jong en zoveel miskramen gehad heb echt het gevoel alsof er wat mis is met mij :cry:

sorry voor het lange verhaal maar moest hem gewoon even kwijt

17. Niet meer actief

Hee meid..

wat k*t allemaal zeg..ik heb wel vaker gelezen dat iemand oud bloed had verloren en toch gewoon zwanger was dus wie weet. Ik snap wel wat je bedoeld alsof alles bij jou mis moet gaan hier precies het zelfde verhaal. Misschien helpt het nu niks maar alles komt met de tijd echt waar. Heb je de ha al gebeld misschien kunnen ze je doorsturen voor een echo?

Sterkte!

Liefs

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ancie, meid, we hebben samen de hele ochtend zitten huilen... Bij mij is t nu ook weer fout gegaan :cry: Voor de derde keer achter elkaar...

Mijn vriend heeft de HA gebeld voor me (ik trok het zelf niet om te doen) en de HA heeft meteen een fax gestuurd naar een gynaecoloog om verder onderzoek te krijgen.. Genetisch onderzoek ed.

Ik hoop dat dat bij jou ook mag gebeuren!

Ik wil je verder heel veel sterkte wensen en huil maar lekker zo lang en zo vaak als je wilt hoor! Probeer een beetje leuke dingen te doen met je vriend/man...

Als je dingen kwijt wilt mag je me ook gewoon PB-en hoor!

x

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ancie en kristel,

heel veel sterkte en een dikke virtuele knuff...wat ontzettend kl*te!

20. Niet meer actief

Ancie & Kristel..wat verschrikkelijk, heel veel sterkte voor jullie allebei!

Liefs

Deel Deze Pagina