Jojo ik vind je reactie wel een klein beetje flauw. We kijken hier allemaal heel precies naar testen van mensen en geven serieus antwoord. Maar jij staat hier zo vaak met testen, ook als je nog helemaal je NOD niet hebt, dat je op een gegeven moment niet meer serieus genomen wordt. En volgens mij heb je een tijdje geleden ook al gezegd dat je hier niet meer zou komen en je laat ons toch weer testen zien. Ik hoop natuurlijk dat het snel raak voor je is. Heel vervelend als je zo graag zwanger wilt worden en nu nog niets weet. Maar misschien moet je ook een beetje rust nemen en niet zo heel erg bezig zijn met al die testen en lijntjes zoeken. Succes bij de gyn! Ps. ik denk dat we het allemaal wel goed bedoelen en het beste met je voor hebben
Wie wil er eventjes met me meekijken...? :-D Er staan 3 foto's in mn album, alle 3 de foto's zijn van dezelfde test. Het is een kruidvattest met zo'n pipetje. Ik zie zelf op de normale foto niks, alleen met een beetje fantasie, maar op de foto's in negatief zie ik wel wat.. En nu is dus mijn vraag of jullie ook wat zien?
Ik zie op de negatieve tests eigenljk niets, maar juist op die eerste, normale lijkt er wel iets door te schijnen. Maar waarom heb je ze helemaal gesloopt?
Met veel fantasie lijkt er wel wat te zien maar 't is niet overtuigend. Je zit nu 12 dpo dus je hebt nog kans op een positieve test.
Ik heb alleen de bovenkant eraf gehaald even voor de foto, anders kreeg ik elke keer schaduwen op de test waardoor de streep misschien niet te zien was Maar je ziet dus iets?
Dit geeft me toch wel weer hoop dat anderen het dus ook zien Hopelijk wordt het lijntje dan gauw duidelijker...
@jojo meid trek het je niet aan, iedereen wil wel graag een dikke vette posi test, en geloof me velen hebben het niet, of bleken al veel langer zwanger te zijn ondanks dat de test negatief was. Heb ook veel testen verslonden,gesloopt en dergelijk. Hoop voor je dat je zo snel mogelijk een dikke positief in handen mag hebben.
kristel ik zie op alle 3 de foto's wat hopen dat je straks een duidelijke in je handen hebt jojo ik moet eerlijk zeggen op die foto's in je album zie ik wel wat en je moet het je niet te veel aantrekken want het voordeel van een forum is als er kritiek geschreven word (wat ik niet tegen ben gekomen op reacties naar jou toe alleen maar vragen van waarom?) kan je er gemakkelijk over heen lezen ik hoop dat je snel duidelijk posi mag testen liefs ancie
Kristel: ik zie ook een lijntje. heel vaag maar toch he. Een streep is een streep. Hopelijk wordt een test na een paar dagen heeeeel duidelijk!
Lieve dames, Zouden jullie ook eens naar mijn test willen kijken? Hij staat in mijn fotoalbum. Is dit een beginnend streepje of de bekende schaduwstreep? Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken..... Iemand ervaring met zo'n streepje? Groetjes, Wendy
Hoi hoi! Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik lijk toch een heel licht streepje te zien.... Hoop voor je dat deze nog veel donkerder word
Wendy, je bent zwanger hoor! Gefeliciteerd. Het is nog wel vroeg (3 dagen voor NOD), dus ik zou zeggen, test over 3 dagen nog eens! Dan moet er haast wel een dikke streep staan!