Haha muppet! Hoezo raar? Tis toch leuk! Nee lekker doen wat jij wilt meid, als je maar geniet! Ennuh die streepjes worden idd vanzelf donkerder!
Wilde t gewoon even delen Ik ben al 3x eerder zwanger geweest, maar nooit eerder werd de streep duidelijker, maar nu wel! Heb een foto in mn album gedaan met 2 kruidvattesten. De bovenste is van gisterochtend en de onderste van vanochtend en hij is duidelijk donkerder geworden Je kan je dus wel voorstellen dat ik supertrots en gelukkig ben met mijn streepje
ooooh kristel GEFELICITEERD! [-o< en nu zwanger blijven he meid...het is je zo gegunt groetjes van Ramona
Nee kristel had je dat nog nooit gehad dat het streepje duidelijker werd? Dat heb ik al eens eerder gelezen en idd toen mk en dan ineens wel donker wordende streepjes en zwangerschap voldragen! Dus heb goede moed voor je!
@Mamakitty: Nee echt nog nooit Wel positieve testen van cb digitaal enzo, maar andere testen bleven maar licht, totdat ze ineens negatief waren Mja, ik heb nu ook hele goede hoop
Kijk, nu heb ik ook goede hoop voor je! Kom op meid! Gaat vast goed en probeer ook te genieten he! Hoop dat je snel voro een echo mag! Ik zag met 6 weken en 4 dagen bij zwangerschap nr 2 een rijstkorreltje met knipperlichtje (hartje) haha, dus misschien mag je ook lekker vroeg?
Misschien een vraagje aan daan ,welke is die test die in je album staat? Kun je de andere van vandaag ook eens fotografferen van kruidvat ,want ik wil eens een vergelijking doen met mijn test van in het weekend omdat daar een lichte lila streep opstaat (ondanks mijn ongesteldheid weer misgelopen)
Ik zie heeeeeel lichtjes wel een streepje... Maar het lijkt op net zo'n streepje als wat ik vorige maand had. Ik heb een foto in mn album van 25 oktober, ook van zo'n test, in het negatief. Als je goed kijkt zie je daar ook zo'n licht streepje. Helaas was het een vals streepje. Ik werd de volgende ochtend (mn NOD) namelijk ongi...
Even om op bovenstaande vraag terug te komen: Ook hier geen leuke berichten over de gewone van CB: Al regelmatig gedacht door een wel supervage en dunne lijn dat t raak was.. Ik vind als er nix is, dan wil ik helemaal geen streep zien. Het maakt af en toe onzeker in de zin dat ik dan denk dat het toch wel is geweest maar vroeg mis is gegaan. Soms zijn ze namelijk ook gewoon heel duidelijk negatief, dus waarom dan zo een hele dunne streep? En even over een andere test: Kruitvat heeft nieuwe (die enkele niet 2 voor 5 euro) , deze is nu ook met een plusje ipv alleen een verticale streep. Kent iemand die al? Ook die gaf namelijk zo een super dunne streep Alle zwangeren: Daan, DeeLight, Tijgertje (en die ik vergeten ben) GEFELICITEERD! Emma, Nadinneke: Grh nog steeds zo onzeker.. Succes! Groetjes!
@ nadinneke, wat balen! Het lijkt op mijn tests voordat ik ongi werd deze maand... Hopelijk is het snel raak en krijgen we dikke vette strepen!
dan is het idd.weeral een vroege miskraam geweest bij ons beide. Ga toch proberen om er eens deftig met mijn man te praten om misschien ff te wachten met alles. Maar hij heeft nachtshiften en is door de dag niet echt 'praatbaar'
in kleur: http://img147.imageshack.us/img147/219/img37811sw8.jpg en negatief: http://img147.imageshack.us/my.php?image=img3781kh9.jpg