@Niekster: Positief! Het is een geslaagde ICSI geweest Ik duim dat de streep elke dag duidelijker wordt!
Niekster.. kijk maar eens in mijn album.. ook voor NOD en zelfs nog lichter als die van jou... en check de banner.... Hoop dat alles goed gaat, maar voor nu ben je hartstikke ZWANGER! tis overduidelijk
Hallo, Ik heb 4 dagen voor mijn Nod getest. Ik zie een vaag lijntje, wilde vragen of jullie hem ook zien? Ik weet alleen niet na hoeveel tijd het lijntje is verschenen want had de test na 3 minuten ofzo weggegooid... Groetjes Anita
Niekster gefeliciteerd! Wat een mooie streep bij 5 dagen voor NOD zeg! Bij mij was ie zo 2 dagen NA NOD
nou ik weet niet of het precies 3 minuten was... Maar aangezien ik nog 4 dagen voor mijn Nod zit dacht ik ach die is toch positief. Ik zag ook echt niks van een streepje. Dus ik was teleurgesteld en heb hem weggegooid...
@Mama van Youri: ik zie wel een streep.. spannend zeg! zou bij mij al zo vroeg en duidelijk kunnen zijn omdat ik 2 emmy's heb dus miss een 2 ling? of heeft dat niets met hcg te maken?
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niekster wat zie ik nu! spannend! maar ik denk dat het wel goed zit..... hoop dat ik deze maand het zelfde resultaat heb als jou bij onze icsi dokter!
Meisje87 ik heb net als Zuurtje slechte ervaringen met deze testen. Heb er iedere dag wel eentje gedaan en steeds die tweede streep maar daarna gewoon ongi geworden. Hij moet er gewoon af knallen voordat ik m als positief zou zijn. Maar ik duim voor je!
In mijn album staan 2 fotos van testen. De 1ste test 17nov gedaan maar werd het streepje alsmaar lichter. Dus wou natuurlijk wel zekerheid vanacht om 0:15 uur weer 1 gedaan en zie het resultaat in mijn album . Ben dolgelukkig. Dwarrel.
Nou dames... ik denk dat ik officieel op groen mag met mijn pendels! kijk mn album we kunnen hier niet meer omheen ookal is het 4 dagen voor NOD we zijn echt ZWANGER! supernanny en caruli! jullie hadden het helemaal Goed! Wil iemand dat in de lijst zetten!?