foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

kijken jullie eens in mijn album de 1e foto van CB

kan dit of zien wij spoken want op 21/11 neg bloedtest en 24/11 niets op echo te zien :confused: :(

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou, ik zie toch echt wel een streepje dat even dik is als de controlestreep, alleen vager van kleur.

Spannend meid!
    Misschien is je ei later geweest, dat je zeg maar nu pas zwanger bent en daarom een neg bloedtest en echo had?

Veel succes!

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Een ovulatietest kan positief uitslaan als je zwanger bent. ;)
    Zo ook bij mij. :D (weet niet of het nog in m'n album staat)
    M'n ovulatietest was bijna positief toen ik nog voor m'n NOD zat, en VET positief net na m'n NOD. ;)

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @nadineke.. ik zie ook en duidelijke streep..daar hoef je m niet voor in het negatief te zetten.. zou gewoon met verschillende merken testen..kruidvat en nog een digitale.. dan als ze allemaal zo positief zijn dan weet je t zeker.. maar spoken zie je niet hoor....

5. Niet meer actief

Het probleem is dat ik zogezegd NIET zwanger kan zijn..... :) :)

Ik ben de pil nu al 4 dagen aan het slikken wegens miskramen en deze morgen gaf de digitale CB NIET ZWANGER aan....

Ik probeer nu de infolijn van CB te pakken te krijgen maar de telefoonnummer zou niet meer in gebruik zijn?

6. lvdm

lvdm Niet meer actief

ik vind de gewone testen van CB heel erg slecht. Ik heb er zelf heel vaak een indrooglijntje of vaag lijntje bij gezien en ook op internetfora zie ik heel vaak vage lijntjes die achteraf niets te betekenen hadden. Ik zou niet meer met de gewone van CB testen. Je kan beter met de goedkoopste van kruidvat testen (2 voor 5 euro), die zijn erg duidelijk vind ik.

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    nadinneke; ik vind het een indroogstreepje en een niet zwanger streep van je cb

Lisboa; de kans is aanwezig maar niet groot

Denise; ik zou toch even voor de zekerheid een zw.test doen voor je ervan uit gaat dat je zwanger bent.

Alice; die is duidelijk! van harte!

Dina; ja een positieve ovulatietest bij zwangerschap is normaal.
    Kijk maar es in mijn album...Dat komt omdat er een deel van het stofje HCG overeenkomt met het stofje LH (wat vrijkomt bij een eisprong)
    Maar om het echt zeker te weten zou ik toch een zw.test doen hoor ;)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Denise: Die streepjes die ik op je testen zie, zien er echt uit als indroogstreepjes...
    Het zegt eigenlijk niet zo veel hoe snel of hoe langzaam de streep kwam, maar het is gewoon geen mooie doorlopende streep en daarom zeg ik dat t een vals streepje is...
    Ik heb namelijk ook heel vaak zulke streepjes gehad en was toch echt niet zwanger.
    Anders was ik bijna elke maand zwanger geweest de laatste maanden...
    Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat je binnenkort toch een mooie streep krijgt, maar ik wilde het gewoon even gezegd hebben.

@Nadinneke: Ook jouw test geeft geen mooie streep en het is dus een vals streepje...
    Als het echt ee nzwangerstreepje zou zijn, dan zou de digitale ook positief moeten zijn...

9. Niet meer actief

okidoki julie zijn experts e maar deze stond er na 5 minuten en niet na 10 minuten op.

Ik neem mijn pil gewoon door en volgende week moet ik toch een bloedname doen bij de endocrienoloog en laat ik nogeens op hcg testen.

BEDANKT dames!

Alic GEFELICITEERD :)
    Denise ,waarom test je niet met CB de gewone of digitale of een echte zw-test ,ik zou me doodschamen om naar een vroedkundige te gaan en geen duidelijke test in handen te hebben (zo ben ik dus e) :D

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    positieve testen in mijn album :D :D :D

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    het lijkt mij positief, maar........zeg ik er helaas bij, cb geeft bij mij weleens vals positief, niet zo duidelijk, maar toch.

en dat ze niets zien is niet zo gek, kan vaak pas vanaf 6 weken ;)

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Berbel gefeliciteerd!

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Helaas.
    Game over, ben net ongesteld geworden.
    Balen, maar liever dit dan die onzekerheid hoor. :confused:
    Ga zo mijn banner maar weer aanpassen!
    X

14. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Superduidelijk! Geniet van deze heerlijke tijd :D
    Het is jullie van harte gegund!

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Sterkte meis :cry:

16. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik had gisteren toen ik terug was van de vk aanmelding een dikke positieve test in mn handen.
    Vandaag vreselijke buikpijn gehad,viel er bijna van flauw zelfs!
    Naar de gyn gestuurd en bloed geprikt en inwendige echo en gewoon geen zwangerschap!
    En dat terwijl de test gisteren dik positief was!
    Ben zo pissed!
    En dat was toen ik de kruitvat test weer had gedaan,een dikke vette + zagen we staan.
    Duidelijker kon gewoon niet.
    We waren zo blij!
    Maar helaas was het Hcg in mn bloed noppes....
    Ik gebruik NOOIT meer de testen van kruitvat!
    Echt NOOIT meer.
    Morgen mogen we een afspraak maken bij de fertiliteit poli in ons ziekenhuis.
    Eindelijk....er gaat wat gebeuren dus!
    En nu ga ik een hele pissige brief en mail naar het kruitvat sturen.
    Man....wat heb ik gejankt vanmiddag!
    Zo bizar dat de test dik positief was en ik helemaal niet zwanger blijk te zijn.
    De gyn zei al dat ze de testen zo gevoelig maken dat je bij wijze van al een positieve test hebt als je tegen de tafel slaat ermee.
    Voortaan dus gewoon via de gyn testen,was ook zijn advies.
    Hij heeft ook de test gezien en hij zei dat het gewoon belachelijk was dat dit kan gebeuren en dat ik er zeker werk van moet maken want god weet hoevaak het nog kan voorkomen en dan bij andere mensen!
    Gelukkig worden we nu geholpen bij de fertiliteit poli en gaat het helemaal goed komen.
    Maar hier zal ik niet meer te vinden zijn in dit topic.
    Wel elders op het forum maar niet hier helaas.
    Wens jullie allemaal succes meiden!
    En dat er veel zwanger mogen worden!
    Ik gun het jullie echt van harte!

Ik ga nog even verder emo zijn vandaag....
    Bah,wat een dag!

17. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Gefeliciteerd geniet van deze heerlijke tijd :D

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    huh denise hoe ben jij zwanger geraakt van lieve dan?

19. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Nou meid ik ben het niet met je eens... Ik heb de afgelopen maanden alleen maar vaag posi getest met verschillende merken!
    Toch werd ik steeds ongi.. Nu ben ik afgelopen maandag naar HA gegaan, omdat dit toch wel vaak voorkwam de laatste tijd ( terwijl ze normaal altijd blanco bleven! ) Er is bloed geprikt en er was wel degelijk hcg aanwezig maar minimaal.. Nu moet ik morgen weer terug voor uitstrijkje, en ik word doorgestuurd naar de gyn. Het nestelt zich wss niet goed in :(
    Ennuh ik hoor overal zeggen dat de CB digi meer hcg nodig heeft, en sommige dus nog niet zwanger testen voor NOD.. Is bij iedereen verschillend he ;)

20. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Van Lieve was ik in een keer zwanger....
    En nu wil het dus niet lukken....
    Heel vreemd allemaal en voel me echt zwaar k*t

Deel Deze Pagina