wauw gefeliciteerd dames!!!!! Geniet er lekker van!!!! Pppfff ik ga wel heel hard balen als die cb + van mij vals posi is raak de moed wel kwijt het heeft denk ik geen nut om morgenochtend opnieuw te testen of wel? Kan denk ik beter even een paar dagen wachten denk ik....
Sorry dat ik zomaar binnnen kom vallen, maar ik zou als je dat kan nog een paar dagen wachten. Je zit nog maar 5 dagen voor je NOD en hoe langer je wacht hoe duidelijker je testjes worden. Het scheelt je een hoop gepieker. En als je echt niet kan wachten zou ik s ochtends testen met de kruidvat 2 voor 5
Niet meteen bij de pakken neer gaan zitten he! Je zou morgenochtend best weer kunnen testen maar ik zou dan een andere test doen dan die cb +. Probeer de kruidvat 2 voor 5 euro, die zijn echt heel erg betrouwbaar! Als je je geduld kunt bewaren kun je ook een paar dagen wachten, het scheelt je een hoop geld, maar je moet wel geduldig zijn en dat is nu heeeel moeilijk weet ik uit ervaring. Succes en houd moed!
Kwebbelsnoes, wat heerlijk dat je nu alweer zwanger bent na je vmk. Ik hoop voor je dat dit keer alles goed gaat!
Ok, ik ga t toch maar eens hier vragen Je zou denken dat ik (iemand die, toen ze eindelijk zwanger was van haar dochter 3 weken lang elke dag getest heeft) wel wat ervaring zou hebben met testen, maar ik geloof er nu geen reet van dat deze test écht is zeg maar.. Dus, laat maar horen, wat zeggen jullie van deze 2v5 kruidvattest? (ik zeg zelf dat t een indroogstreep is!?) (omhulsel is eraf gehaald voor de foto )
Ik denk ook dat het een indroogstreep is helaas.. Heb je de test in het licht gehouden om een streepje te kunnen zien?
Nee, je ziet m ook gewoon zeg maar. Ik heb m nu vlakbij een lamp gehouden omdat ik met de macrostand geen scherpe foto's kan maken zonder flits, de sluitertijd wordt dan namelijk te lang als t donker is waardoor de foto wazig wordt (met flits wordt ie te licht namelijk en zie je niks op de foto ) Duidelijke uitleg zo? (kan me voorstellen dat t wat warrig overkomt namelijk )
Lijntje heeft idd wel kleur ja Maargoed, voordat ik zwanger werd van mn dochter had ik zulk soort lijntjes elke maand op Sensitest testen (die komen er hier dus niet meer in, dat lijkt me logisch ), maar nooit op deze testen van de kruidvat en nu dus ineens wel?! Ik vertrouw het zelf iig voor geen meter ivm ervaringen Sensitest, maar ik ga morgenochtend wel nog even testen, wil t nu weten ook haha Ik ga nu iig slapen, zal t morgen wel even laten weten als jullie willen?