Haha, ik geloof t nog steeds niet hoor maar ik heb eens de foto opgezocht van de eerste paar testen onder elkaar van de zwangerschap van mn dochter en deze is nu net zo duidelijk als de eerste test bij haar... Hopelijk is de test morgen duidelijker 2 jaar geleden (toen we net begonnen voor de eerste keer) zou ik een gat in de lucht springen met zo'n test en nu geloof ik het niet, raar toch?! Nod is trouwens vandaag of morgen. Zit nu op 12dpo en normaal word ik of op dag 12 ongesteld of op dag 13.. Dus het is nog een twijfel
Jullie maken me helemaal hyper haha. Als de test morgen duidelijker is ga ik t wel geloven! Kom morgenochtend meteen weer even langs dan
kristel die is hartstikke positief meid!!! Zo`n streepje komt niet als je niet zwanger bent hoor...gefelicicteerd!!
Umm als ik nog even mag inhaken op die CB zw test hier boven... Ik deed vanmiddag dezelfde test en heb een poos zitten staren. Mijn test is exact als die hierboven. Ziet deze test er altijd zo uit als hij negatief is??? Ik zag een heel vaag dun streepje en een halve schaduw. Maar in het licht gehouden zag ik niks.. Had hem al weg gegooid tot ik deze foto zag. Ik testte nogmaals omdat ik er niks van snapte nu met kv 2 voor 5 en die was negatief... Wie helpt mij??
Het gaat om de foto van Claire85 op pagina 5. Wie wil even met me meekijken? Mijn test ziet er dus net zo uit. Is ie nou nega of posi? Had de mijne al weg gegooid..
een cb en n kv test met + schijnen alleen posi te zijn als beide streepjes van t +je even breed zijn. In mn album staat een positieve van een paar dagen voor NOD. Zo was ie gister: Bekijk bijlage 49057 Liefs mij
Ik heb 2 keer een test van het kruidvat gedaan. Telkens ver naar afleestijd kwam er een lichtroze streepje te staan. in negatief zie je het beste het " streepje " Wat kan dit betekenen ? Ik zit nog zeker 6 dagen voor nod.
Maar na 5 minuten zie je niks? Ik heb dezelfde test vandaag gedaan en gebruiksaanwijzing goed gelezen en daar staat dat je na 10 minuten er niet meer vanaf moet lezen want dat het dan vals posi kan zijn.. Ik wil je niet ontmoedigen hoor. Zou morgen even CB digitaal doen anders. Succes hoor.
@ ooitmamavan3, Dank voor je hulp! Das een lekkere vette streep! (stiekem wel een beetje jaloers haha). Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat, niks twijfel. Dan ben ik er nu zeker van dat mijne echt nega. was. Ik dacht het ook wel maar vond het zo raar en vaag dat streepje en dan ga je toch wel twijfelen.
Ik denk dat je nog een beetje te vroeg met testen ben......... Ik zie wel wat maar ik zou over een paar dgn nog een testje doen
Nee, naar 5 minuten zie ik inderdaad niets. Althans dat denk ik haha. Ik heb een dochtertje van 8 maanden, en ben daarna gewoon weer met de pil begonnen. Echter heb ik afgelopen weken een blaasontsteking gehad en buikgriep. Ik vrees dus dat de pil niet optimaal heeft gewerkt. Ik heb vanaf vorige week al bepaalde tijden enorme krampen. Me borsten lijken groter en me buik is opgezet. Vandaar toch maar eens gaan testen. 3 testen van kruidvat ver naar afleestijd een lichtroze streep. Test jumbo eigen merk een vage streep onder het licht te zien. Test-point niets te zien. Ik moet maandag mijn menstruatie krijgen. Dit is de test zonder hem in negatief te zetten
op de onderste lijk je wel iets te zien .. maar beetje onduidelijk door de doorloop... ben benieuwd hoor maandag ...