Ik ben benieuwd of jullie nog goede tips hebben voor Zwangerschaps/Newborn/Kinder fotografie in Noord Brabant. De dure proffessionele zijn goed te vinden via de zoekmachines maar er zijn ook genoeg goede die wel betaalbaar zijn maar nog wat minder bekend. Het liefste omgeving Helmond/Eindhoven. Iemand nog goede suggesties (graag met website/FB zodat ik kan kijken of de stijl ook mijn stijl is).
Leuk dat u even een kijkje op mijn site wilt nemen. en www.newbornjoy.nl Mijn foto's (zie album) zijn daarvan en de newborn foto's van onze dochter ook ( staat in m'n privé album, moet je me ff toevoegen) Zij woont in Helmond (brandevoort) en komt gewoon bij je thuis als je wilt met alle achtergronden en props Op Facebook is ze te vinden onder Ingrid Thoonen Hier een foto van onze dochter van afgelopen week (bij ons thuis gemaakt door haar, ze neemt dus alles mee)
Lucky Pictures Fotografie Zij komt bij je thuis, of anders in haar studio in Beek en Donk. Zij heeft de reportages gemaakt van allebei onze kindjes, en we zijn er hartstikke blij mee!
Daantje: Bedankt! Ik heb je even toegevoegd als vriendje! Prachtige foto's van je dochter, zo warm! Je zwangerschapsfoto is helemaal mijn stijl Ik ga even op de site kijken! Stitch: Beek en donk is naast de deur. Ideaal. Die site ga ik ook even bekijken! Wendy: De studio heet "Foto's zijn leuk"? Waar zit diegene ergens?
@loki: je kan daar ook echt zelf je stijl doorgeven Ik hou van het romantische, maar ze heeft echt zoooooveel verschillende materialen en achtergronden, voor ieder wat wils of je nu van stoer/romantisch, etc houd ze heeft het allemaal. Ze vraagt ook altijd voor je komt of je wat voorbeelden wil geven waar je van houd zodat ze haar spulletjes daarop afstemt Op haar FB plaatst ze bijna dagelijks foto's van shoots die ze heeft gehad en als je contact met haar wil reageert ze via FB privé ook binnen een aantal uur
Hele mooie foto's in je album! Ik ga morgen eens even uitgebreid door de site heen kijken en haar toevoegen op FB. Bedankt! Nog meer tips zijn altijd welkom overigens
Ik lees graag mee! die in beek en donk ziet er ook erg mooi uit! wel 30 km voor me! ik zit meer richting den bosch!
Hele mooie foto's! Als ik zo een buik mag krijgen wil ik contact met haar opnemen,ook voor de babyfoto's.