Bekijk bijlage 79254 Dit is mijn oudste zoon Ewout, hij is net 4 jaar geworden en heeft al aardig wat modellen werk gedaan. Hij staat oa bij The Kids ook ingeschreven; Casting & Modellenbureau The Kids - Ewout Flameling Zolang hij het ook erg leuk vind om te doen, is het leuk voor bijde partijen. Hij heeft afgelopen zondag ook een foto shoot gehad voor de Bijenkorf. Hij komt in hun blaadje te staan in Sept.
Bekijk bijlage 79255 Dit is nog een foto van hem, vanmiddag gemaakt. Wat een mooie foto's heb ik zien langs komen van jullie kids! Het is gewoon erg moeilijk om te zeggen wanneer een kindje nou een foto model is of niet, de een heeft gewoon mooie ogen, de ander mooi haar (krullen) of gewoon de blik in z'n ogen. Ik heb Ewout opgegeven voor modellen werk toen hij een baby van 3 maanden was omdat ik van iedereen om mij heen hoorde dat het zo'n mooie baby is. Zelfs wild vreemde mensen spraken mij aan, en nu nog zelfs. Want ze vinden onze 3 zoons zo op elkaar lijken... Ewout heeft al verschillende opdrachtjes gehad, hij heeft oa ook in GTST gespeeld als Valentijn. En vorig jaar heeft hij een comercial opgenomen voor het Voedingscentrum als papagaai, maar op het laatste moment (spotje was al opgenomen) kwam er een zoontje van een of andere baas, en die is het geworden (kan er nog boos om worden). Die foto's staan in mijn album.
Mouchy, jaaa donker haar en blauwe ogen! Dat doet het goed natuurlijk, prachtig! Die gaat straks een hele zwerm vrouwen om zich heen verzamelen haha
Ik lees sinds het begin al mee in dit topic en ik vind het erg leuk om al die prachtige kindjes te zien!! Ik heb mijn dochter met 2 maanden aangemeld bij TheKids, maar toen afgewezen. Waarom weet ik niet, want ze vermelden er niet bij wat de reden van afwijzing is. Nu heb ik het laatst weer opnieuw geprobeerd, ze is namelijk erg veranderd de afgelopen 9 maanden, maar ik verwacht er niks van hoor. Maar deze keer wel gevraagd als ze afgewezen wordt of ze de reden even willen vermelden zodat ik het niet nog een keer ga proberen als ze weer wat ouder is Zelf heb ik het idee dat ze wat te gewoontjes is zeg maar (hoewel ze voor mij natuurlijk het meest byzondere meisje ter wereld is ) Bij deze de foto die ik meegestuurd heb: ben benieuwd wat jullie ervan vinden
@kristel86: nou ik weet niet of hun er een model in zien (gek genoeg moeten ze juist iets aparts hebben)maar ik vind het echt een super mooi kindje! dus als ze al wordt afgewezen dan is ze vast te mooi! kijk naar die topmodellen op tv.. vaak vind ik ze nog lelijk ook maar gek genoeg komen ze mooi op de foto.. je moet iets aparts/unieks hebben
@Kristel, mooie meid! Ik vind dat ze wel iets heeft, mooi gezichtje, mooie ogen, ik denk dat ze wel modelwaardig is.
sweet je ziet ook echt dat ze lol heeft. Kijk dat moeten ze volgens mij wel hebben. Toch leuk dat iedereen zijn mooiste plaatjes laat zien van hun poepies.
@mouschy wat een prachtkereltje is het zeg @kristel een hele mooie meid heb je zeg Hier een foto van Emma. op straat worden we veel aangesproken dat het zo'n mooie meid is. De haarkleur (mooi rood( valt natuurlijk ook op) en als ze lacht dan heeft ze kuiltjes in de wangen.
Wat een prachtige kindjes zie ik voorbij komen op de foto's, wauw! Elk kind is volgens mij in de ogen van zijn of haar ouders het mooist en daar gaat het uiteindelijk om. Wij hebben 2,5 maand geleden een fotoshoot gedaan met ons knulletje, toen 7,5 maand oud. Ben zo verliefd op hem, wil hem jullie niet onthouden, hihi! Ik krijg ook regelmatig te horen van mensen uit onze omgeving dat ze hem zo'n charmeurtje vinden en dat hij zo model zou kunnen zijn. Ik heb besloten dat als hij over een aantal jaren nog zo'n mooi koppie heeft (vast wel!), dat ie dan zelf mag beslissen of hij ingeschreven wil worden als fotomodel. Maar dat betekent niet dat ik het afkeur hoor, het modellenwerk van baby's! Vind het juist zo geweldig om al die leuke koppies in de folders te zien! Groetjes, MissX
ik vind het wel grappig al die reacties hier op de foto's van kindjes... de meeste foto's die hier geplaatst worden zijn foto's die buiten een studio worden gemaakt. in de studio worden kindjes vaak veel knapper. ik ben zelf fotograaf en er komen elke maand zeker 20-25 kindjes in mijn studio. als ik dan kindjes zie die op eerste gezicht niks bijzonders ogen wil dat vaak niks zeggen. zodra ik foto's ga maken zijn het vaak verrassend genoeg die 'gewone' kindjes die heel fotogeniek zijn en je dan toch iets speciaals vind in dat kind wat hem/haar knap maakt. en JA er zijn idd wel eens kindjes die je ziet lopen die eruit zien als hollands next top model, maar wil niet zeggen dat die kindjes ook fotogeniek zijn. hoe dan ook alle kids zijn mooi op hun of haar eigen manier! moeders die kun kids willen inschrijven, ik hou ze niet tegen! ze komen er tijdens het shooten vanzelf achter of het kindje wel of niet geschikt is. hier mijn kiddies: Kim Kivits Photography - Hyves.nl
hey daantje! jij ook hier?hahaha en kijk giorgio is dus een vd supermooie knappe fotogenieke kindjes die ik ooit geschoten heb! stond er ook niet van te kijken toen ik las dat hij gekozen werd voor lief!
ja jij hebt hem in het echt gezien... Kom binnenkort echt langs... mag jij ze alle 2 op de foto zetten.