Lydia! Je kent me niet maar ik volgde jou toch wel omdat je altijd zo lief reageerde en blij was voor andere ondanks dat het bij jou nog niet zo ver was, maar nu dan EINDELIJK mag jij ook felicitaties in ontvangst nemen en het is je zoooo onwijs gegund!! Van harte gefeliciteerd met je mooie testjes, ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.
Lydia, ik zie je vaak voorbij komen, als ik soms even meekijk hier (heb zelf ook nog ooit eens een vage test gepost) Dacht zal weer eens kijken hier en zie ik dat je zwanger bent!!!!!!! tis je meer dan gegund! Dikke dikke felicitatie! Mooi het jaar uit deze manier!
@lydia: Mooie testen!! Eindelijk is het voor jullie ook zover Van harte gefeliciteerd!! @All: Thanks Ben er echt enorm blij mee; we hebben net 4 maanden pauze achter de rug sinds laatste mk omdat ik t emotioneel even niet meer trok en dan nu gewoon meteen weer zwanger Hoop echt zoooo dat de plakbollen net die zet zijn die mn lichaam nodig heeft om t goed te laten gaan!
Lyy!!! JAAh mooi hoor!! Kristel, gefeliciteerd!! Weet nog wel dat we samen zwanger waren en het gelijktijdig misging
JOEEHHH LYDIA!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerddd!! En Kristel jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!
@proudmum: Ja ik weet t ook nog, was echt heel verdrietig Oeh, bijna positieve ovutest! Hup, aan de klus alvast en hopelijk mag je over 2 weekjes een zwangerschapstest met zulke mooie streepjes laten zien (en dan hopelijk een mooie plakbeeb!)
Ik hoop het ook meis! Geklust hebben we net gelukkig al,dus moet goed komen denk ik . Ga iig keihard voor je duimen!!
Hallo dames, Heb vandaag mijn nod, tot op heden geen bloed... Maar vanmorgen en gisteren gestest met zw test van babyboomshop en helaas negatief.... Toch ben ik wel misselijk en wat kleine kwaaltjes.... Kan natuurlijk ook heel goed dat mijn lichaam me voor de gek houdt... Hoe zijn julllie ervaringen met de testen?
Kristel: wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd en nu maar hopen dat de pillen zijn werk doen! Denk aan je hoor! (kom je ook weer eens bij ons kletsen??)