Oh nee zo bedoel ik het niet hoor, kwam wat rotter mijn vingers uit dan dat ik bedoelde, ik bedoelde NATUURLIJK whoeoehoe is hij roze... Hihihi. Niet op de laatste dag van het jaar boos op me worden hoor, mag morgen wel.
Ja ik ren denk ik straks ff naar de Hema voor Jip en Janneke Champie. Hahhaahqa, nee gelukkig drink ik niet dus valt het ook niet op als ik niet drink vanavond. Ghe ghe ghe. Of ik haal Rivella en doe dat in mijn glas ipv champagne.
hahahahahaha...... Ik bedoel je zou niet de eerste zijn die geen roze streepje plaatst Maar als de streep goed roze is dan zeg ik GEFELICITEERD!!
Jij gaat zwanger het jaar uit joehoeeeeeeeee En ik ga er bevrucht in! Hoop ik... Volgens mij is ie nog niet geweest want ik loop nu met pijn aan 1 kant van mn onderbuik!
Nou roep nog maar niet te hard gefeliciteerd, want helaas heb ik deze strepen inmiddels een keer of 4 gehad dus als ik overmorgen, (lees perongeluk toch morgen) een duidelijkere streep heb dan mogen jullie me feliciteren. Proud, jij gaat vannacht om 23.59 een springend ei hebben. Dus voor die tijd nog ff klussen en dan komt het goed. Starlady, ik zit een beetje in dezelfde situatie zoals jij, ik zit gelukkig pas op 4 VMK's en ook niet zo laat, maar wij zijn net zo vruchtbaar als jullie geloof ik. Nu nog ff blijven plakken. Maar thanx.
@Cindy24: Ja en de 2v5 test was ietsie duidelijker. In ieder geval niet lichter @Lindanna: Tja vruchtbaar zijn en met een vingerknip zwanger worden is fijn, maar niet als het niet blijft zitten. Hoop zo deze keer wel
*Doe een stapje naar voren en een stapje terug wiebel met je kont en klap 3x in je handen spring 6x op en neer en draai een rondje en roep heel hard joehoe Lindanna is ZWANGER!!!!* (zie je me al staan?)
@ly, jaaaa, samen zwanger het jaar uit. Woeheoehoe @bb, jaa ik zie je staan, zit nu te lachen op mijn werk, baas zal wel denken. Hahahahah
@Lindanna: Ziet er positief uit hoor! *duimduim* dat ie gauw duidelijker wordt En *duimduim* voor een mooie plakbeeb! Wij zaten een paar maanden geleden bij de april/mei mama's samen (weet t niet zeker meer, volgens mij was t april), nu kunnen we, als bij ons beiden alles goed blijft gaan, samen naar de september mama's Daar gaan we voor!
Lindanna, ik zie hem ik duim dat die donkerder wordt en over een paar dagen gaat knallen Wanneer ga je weer testen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums5710-picture29520.html dit is een betere foto van gister , haal zo nieuwe testjes heb ochtendurine bewaard hopelijk zien we t dan beter..