Sloppyslayer: Ik heb af en toe iets van je gelezen, maar eigenlijk nooit gereageerd. Wat ontzettend fijn om te horen dat de echo goed was. Ik gun het jullie zo. Jullie hebben het niet makkelijk gehad en nu kan het zonnetje hopelijk zo mooi blijven schijnen.
Op de foto lijkt hij grijs maar hij is echt licht roze. Morgen gauw naar de winkel voor nog een test. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/24335-albums5749-picture29648.jpg
@Odess: Ik had vandaag weer eens digi met indicator gedaan en daar stond nu 2-3 op! Ben dus superblij, want eerder bleef die altijd op 1-2 hangen. KV test was ook lekker knal (T-streep al ietsje duidelijker dan C-streep), dus het lijkt hier nu goed te gaan Mn gevoel is ook veel beter dan voorgaande keren, heb er echt vertrouwen in, en dat zegt vaak ook al een hoop. (mn lichaam zegt trouwens ook al veel hehe, misselijk, (.)(.) pijnlijk, ontzettend moe) Lief dat je er naar vraagt
@Rianne: Echt wel zwanger hoor, geloof het maar Jouw test lijkt heel erg op de mijne met 10 DPO, die werd ook naarmate die langer lag steeds duidelijker, net als de jouwe. Dit is echt geen indroogstreep hoor
Kristel wat ontzettend fijn om dat te horen meid. Ik gun het je zo! Krijg je nu ook een vroege echo? 3x hoera voor de plakbollen
@Odess: Ja, ik had 17 januari in eerste instantie een afspraak staan bij de fertiliteitsarts om dus met de plakbollen te beginnen, maar daar is nu dus verandering in gekomen De afspraak staat nog wel, maar nu dus voor een echo Dan zou ik 6w3d zijn, spannend dus, nog 2 weekjes
Nee niet voor NOD getest. Was echt ervan overtuigd dat ik ongi ging worden. Ben nu 2x zwanger geweest en dacht het wel te herkennen een 3de x. haha zo zie je maar weer , iedere zwangerschap is anders!!! @sloppy: Heel fijn dat jullie een goede echo gehad hebben. Geniet ervan!!!
dit is de eerste test van vanmiddag,ik doe er morgenochtend nog eentje, maar hij is duidelijk...toch?!