@Lala: Dat denk ik ook als ik je chart bekijk! En FF kan t nog wel eens fout hebben hoor! In de ronde dat ik zwanger werd van mn dochter ook een verschil van 5 dagen gehad met echt ei en FF ei zeg maar.
hoi dames, net een test gedaan..maar alleen in het licht zie je een streepje..hij is zo licht dat je hem niet echt kunt zien..alleen als ik hem heen en weer haal..?? is het geen voorgedrukt streepje?? ik heb een foto maar kan hem niet in het negatief zetten zou iemand dat voor mij kunnen doen?? het staat in mijn fotoalbum..ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen??
ohh oke! bedankt dames, dus volgens jullie ben ik nu 11 dpo, heb zo'n onregelmatige cyclus dat ik er zelf niks meer van snap hihi
@Mlis: Ik kon eigenlijk alleen op deze foto van je test iets heeeeeeeel vaags zien; heb deze foto dan ook uitgekozen om te bewerken; bij deze Bovenste is origineel, middelste is kleuren bewerkt en onderste is in negatief. Zelf durf ik er nog niks over te zeggen trouwens.. Daar is het me echt te licht voor. Hoop natuurlijk voor jou dat het wel het begin is van een duidelijker streepje over een paar dagen. Ik duim voor je
dankje kristel voor het doen ik heb ook deze nog ik weet niet of deze iets beter is..?? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/43966-albums5860-picture30010.jpg
@Mlis: Hehe, op die laatste foto zie ik zo al een streepje, daar hoef ik niks voor te doen! (scheef naar beeldscherm kijken, bewerken, etc ) Duim dat ie over paar dagen veeeel duidelijker is
jaaaah. LALA.. ik zie m hoor.. voorzichtig gefeliciteerd.. Pindakoek.. ik zie m wel degelijk.. maar zoals je al zegt.. met je geschiedenis (hoe herkenbaar).. nog even afwachtend.. MLIS.. in de bewerkte foto's zie ik ze wel euh.. DNZE.. GEFELICITEERD zo weer bij.. en nu smeer ik m naar t werk.... toedellllllos
ik heb mijn testje ook in nega gezet , en nog een andere foto..@ album. hoop dat we nu over een paar dagen een dikke posi test hebben @mlis nu zie ik hem ook! spannend
ik hoop het echt!!!! word nu nerveus zou er zo nog 1 doen maar morgenochtend maar.. hopelijk kan ik me inhouden..|!!!!