Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @liefkleintje: zie ik daar een vaag streepje??

als je niet ongi wordt,toch zondag maar testen!

succes!!!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Vinden jullie de onderste testjes positief?
    Zijn ovulatietesten.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Die een na laatste, van CD 30 was trouwens gister wel wat donkerder. Of meer een streepje ipv nu bijna een penstreepje.

4. tulip

tulip Niet meer actief

ceilo, ik zie hem goed hoor, hoefde niet te turen...

lief kleintje, hmm spannend dan??

5. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik vind ze eerlijk gezegd allemaal niet positief. Waar zijn de testen tussen cd 15, cd 18 en cd 21? Denk namelijk dat hij dan misschien positief is geweest. Of heb je altijd zo lange cyclus? Want anders zou ik denken dat die laatste iets anders betekend.

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik heb altijd een lange cyclus.. of tenminste, laatste tijd wel.
    Dus ben er nu ook van uit gegaan dat het zo zou zijn. En vond het dus zonde om weer een hele cyclus te gaan testen. Kost handen vol testen dan.
    Dus vandaar dat ik niet elke keer getest heb, alleen als ik dacht iets te voelen of een temp dip had.

Misschien doe ik morgen voor de zekerheid maar even een zwangerschaps test. Al denk ik niet dat ik zwanger ben, want mijn temperatuur is ook niet hoog.

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ik vind ze allemaal net niet positief dus misschien moet dat anders nog komen. Ik weet verder niet echt een advies dan door testen nu en/of zw test doen.

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja dat ga ik inderdaad ook maar doen ja.
    Ik ga er van uit dat mijn ei nog niet geweest is.
    Maar doe morgen maar even beide testen. Je weet maar nooit haha.

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik hoop dat je zwanger bent natuurlijk en anders toch je ei verder zoeken. S6 en we zien/horen t morgen wel ;)

10. nono

nono Niet meer actief

CD 21 vind ik meer positief dan de ondersten, misschien toch inderdaad je eisprong al gehad!

11. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Heb je testen en je kaartje even bekeken maar h
    Je hebt je ei nog niet gehad hoor! Geen mooie temp stijging en vind ze geen van alle positief dus nog ff door testen:D denk morgen wel positief!!

12. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Vandaag gaan mijn mannetje en ik weer om een lading nieuwe kv 2v5 testen gaan. We hadden er nog eentje liggen en dachten voor de gein hem te doen, die spanning vind zo super en dan discussie 'ik zie hem wel, ik zie hem niet' :D

Dus ik doe die test, maar hij is precies niet goed doorgelopen. Haha we zien wel allebei iets nu, maar ja op 7DPO is dat nog een beetje vroeg om er staat op te kunnen maken, er kan in een week nog zoveel gebeuren hé :p.

Maar dus willen jullie eens kijken naar hoe die is doorgelopen (heb de test opengedaan om beter te kunnen kijken ;))

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Elance ik zie helaas niets!
    Ik zou een paar dagen wachten want 7dpo is erg vroeg..
    ik duim voor je!

14. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja maar je hoeft ook geen streepje te zien hoor. Haha dan zou ik een turbobaby hebben mocht hij nu al mooi positief tekenen :p

Maar ik vind hem zo gek, hoe hij doorgelopen is. Heb ik hem te lang laten liggen (is nog maar een maand oud :$) en ik vroeg me af of iemand dit al had gehad

15. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahaha die turbobaby komt er wel! let maar op! :D

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Elance: Druppeltje water door de test doen :)
    Trekt het roze van weg..
    Maarreh, misschien ben ik gek hoor, maar door de roze waas heen lijk ik toch een streepje te zien.
    (Bij jongste dochter had ik op 7DPO ook al posi test, dus het kan wel. Maar t is niet echt gebruikelijk zeg maar ;))

17. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Dinsdag begint mijn testronde, dan zijn we 10DPO :D
    Ik voel me echt zwanger, dus hopelijk tekent er dinsdag een mooi streepje hé :p

18. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Spannend, Elance! Ik duim voor je!

19. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elance ik zie ook een streepje dus geloof mij maar want ik zag hem bij ceilo ook ;)

20. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Nou ben benieuwd :p Ik heb de test inmiddels al weggegooid omdat ik er anders naar blijf kijken en met die waas vind ik hem gewoon niet representatief.

Maarrrr ik ben vandaag naar het kruidvat geweest in Sluis (net over de grens voor ons) en heb er maar meteen 10 meegenomen. De kassierster keek maar raar :D heb toen een smoesje gegeven dat we niet van in de buurt zijn en dat we ervan moeten profiteren nu dat we er waren want dat die krengen zo duur zijn bij ons, blablabla :D haha

Deel Deze Pagina