Hallo meiden, Ik plaats namens Steffi995 even haar testje. Ze zal zo wel haar verhaal komen doen. Alvast de test: Bekijk bijlage 249597 Groetjes!
Ach we zien het wel, heb nu nog 9 kv 2v5 liggen Maar ik heb ook een CB plustest liggen en een CB met indicator. Mocht het goed zijn deze maand dat zouden we de indicator pas maandag of dinsdag erna doen omdat mijn mannetje dan terug is van reis en dan ziet hij het ook echt, anders gaat die rotbatterij uit enzo, ja je kent het wel hé
Hè allemaal! Kensho heeft hierboven mijn foto geplaatst.. Ik ben een mAand geleden gestopt met de pil en word nu niet ongesteld. Weet dat dit ook met het "ontpillen" te maken kan hebben maar toch maar een test gedaan. Eerst getest en ik dacht nou negatief.. Vriendin van me geloofde het niet en zij zei maak eens een foto.. Ik een foto gemaakt en toen zei ze : steph.. Ik zie toch echt een heel vaag 2e streepje.. M'n zus en een vriendin gevraagd en die zagen hem ook.. Wat denken jullie ervan ? Zie foto hierboven geplaatst door kensho
@Elance: Hihi.. Ik zie.. Niks.. Had ook wel erg vroeg geweest idd. Leuk he, testen?! Ik ga morgen waarschijnlijk testjes halen.. Kijken hoe lang ik het kan volhouden ze te negeren. Niet lang waarschijnlijk...
@steffi: da's een streep hoor! Ik zeg: voorzichtig gefeliciteerd Zou wel voor de zekerheid morgen nog eens testen om te zien of t duidelijker wordt, maar daar vertrouw ik wel op als ik t zo zie
hai meiden. ben hier helemaal van slag! vanmorgen getest en volgens mij is t streepje ietsiepietsie donkerder dan vrijdagmiddag,maar ik had ook bloed met afvegen. ik vrees dat ik gewoon ongi ga worden ofzo,ik durf nu in ieder geval niet meer naar de wc. hieronder de vergelijkingsfoto Bekijk bijlage 249604 Bekijk bijlage 249605 WAT DENKEN JULLIE??
Ik denk wel zwanger maar hij is momenteel nog te licht. Misschien overmorgen nog een testje doen en dan als je echt een mooi streepje hebt kun je er een CB digital tegenaan gooien hé en zie je het zwart op groen
@Ceilo: Het streepje is volgens mij ook wel donkerder hoor! Jakkes, bloed is het laatste dat je wilt zien als je zwanger bent. Ik hoop dat het gewoon nog bij de innesteling hoort. Ik zal voor je duimen!
Steffi, ik vind hem er toch wel positief uitzien hoor . Zou er morgen of overmorgen nog eens een testje tegenaan gooien!
@steffi daar zul je eerst over 2 dagen nog eens voor moeten testen dan moet de streep duidelijker zijn
@Ceilo, mijn verloskundige heeft mij verteld dat wel vaker voorkomt om bloed te verliezen in de week dat je eigelijk ongi had moeten worden, omdat je baarmoeder dan erg doorbloed is en nog erg gevoelig! Zelf denk ik dat je zwanger bent! duim duim!
@ ceilo; ik zie ook duidelijk een streepje hoor, als je over twee dagn weer test.. Het beste is ochtend urine dan te gebruiken! Over het bloed, sommige vrouwen hebben toch licht bloedverlies?? Hoop dat het bloed gauw stopt! @ steffi, ik vind wel dat er een streepje zichtbaar is! 2 dagen nog een testje wagen!