@Ceilo: je test is idd wel duidelijker geworden. Ik hoop dat het bloedverlies niks ernstigs betekent en dat je kleintje nog 8 maanden blijft plakken! @Kwebbel: Mooie knallerd! Gefeliciteerd @Babyengel: Haha, zoals gewoonlijk he Y. zei net nog tegen me "mama, er is een zusje in je navel gekropen..." hahaha (ik zie t al helemaal voor me) Ben benieuwd of ze weer gelijk gaat krijgen
Bedankt meiden! Wat ben ik blij, maar vind het ook zo spannend. Dit is mn 4e zwangerschap en hopelijk 2e kindje.
Hoi dames, ik heb een wisselende cyclus van 34, 46, 50, 32, 40, 45, 41 weet daarom ook niet zo goed wanneer ik moet beginnen met de ovulatietesten, ben daarom eergister begonnen 1-05, dag 14 en 15 en 16 heb de foto's op mijn profiel staan. Ben hier nieuw en weet nog niet echt hoe alles werkt. denken jullie dat ik mij eisprong heb ??
@Melanie: Uitgaan van je kortste cyclus is het handigst; haal daar 17/18 dagen vanaf en dan weet je op welke cyclusdag je moet beginnen Dus in jouw geval neem je de cyclus van 32 dagen - 17/18 dagen = starten op dag 14/15. Aangezien je cyclus ook langer is op momenten kan het maar zo zijn dat je 2 weken aan het testen bent voor je een positieve ovulatietest in handen hebt. Om die reden zou ik je persoonlijk aanraden om voor goedkope dipsticks te gaan. Je kunt bijv. bij Sensitest of bij Zwanger & Kids bestellen, maar ik bestel mijn testen altijd op Ebay vanuit Engeland. Het zijn dezelfde testen als van Zwanger & Kids alleen dan 4x zo goedkoop (voor de prijs die ik bij Z&K betaal voor 25 testen heb ik er op Ebay 100...)
oke dan ben ik dus goed begonnen op dag 14 was eergister, dus ik zou vandaag een eisprong kunnen hebben ? bedankt voor de tip deze testen heb ik van sensitest
@Melanie: Die van dag 16 (vandaag) ziet er positief uit! Ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad de afgelopen dagen? Ik zou het vanavond ook nog maar even gezellig maken met zn tweetjes Wanneer je ei springt kun je niet zeggen met alleen ovulatietesten. (hiervoor zul je erbij moeten temperaturen als je precies wilt weten op welke dag je ei springt) Dit verschilt per vrouw en vaak ook per cyclus. Het kan zijn dat je ei op dezelfde dag springt als je eerste positieve test, maar t kan ook zijn dat je ei pas 2 dagen later springt. Ik zeg: Geniet van de gezelligheid een paar dagen
Je gelooft het nooit. Mijn man ging net naar het toilet en nam er even de test bij (oké ver over tijd dus niet meer representatief, maar hij lag er nog) en hij kwam beneden en zei dat hij wel een streepje zag... Haha gebeurt bijna nooit en nu opeens komt hij daarmee aanlopen. Nou ik zei hem dat hij tot dinsdag mocht wachten om nog een te oordelen en dat hij er dan binnen de eerste 5-10min bij moet zijn hoor
@Elance: Je hebt nog 9 testen liggen? Ik zeg: Morgen weer een test! En heb je een foto van de test? Ben wel benieuwd. @Kwebbel: Gefeliciteerd! Wat een verrassing! @Isabel Olivia: Have fun! Again! @Melanie: Ik zeg ook positief op de onderste test! Jij dus ook heel veel plezier de komende dagen!
Kwebbel, gefeliciteerd! Melanie, veel plezier saampjes de komende dagen Elance, ik ben ook benieuwd naar de foto!
Ik heb de foto vanmorgen al gepost hoor (paar pagina's terug), haha je ziet er echt niets op Nee joh, morgen wordt een testloze dag en dinsdagochtend gaan we ervoor We zien wel wat er uit de bus komt, ik heb er ergens wel goede hoop op gezien mijn énorme pijnlijke boobies, en mijn constipatie (haha sorry dames) en dit is allemaal niet van mijn gewoonte Maar je lichaam kan je soms flink voor de gek houden, dat weten jullie ook allemaal hé
Die had ik idd. gezien, maar ik bedoelde de test hoe hij er nu uitziet. Man zag iets en dan ben ik benieuwd of ik dat iets ook kan zien. En jij kan het testen uitstellen tot dinsdag? Respect! Ik zou met al die testen echt elke dag testen, volgens mij.
@ kristel bedankt voor je reactie, blijf gewoon lekker door testen en klussen en dan zien we het vanzelf wel
Steffie morgen/ overmorgen nog eens testen Ceilo hij is zeker duidelijker maar met bloed zou ik niet gerust zijn.. Hoop dat het goed zit bij je..
Owkeej, komtie. Ik heb er een puntje bijgezet waar mijn mannetje iets zag. In het echt zag je het ietsje beter, maar ja, je moet ook gewoon echt superrrrrrrrr goed kijken en het is hoogstwaarschijnlijk toch van in te drogen hoor