Ik zie de tweede streep niet Haha! Mooie donkere streep, spannend de echo bijna! Hier ook gefilmd hoe de streepjes gelijk kwamen blijft leuk om te zien he
Wat mooi, ik zie in je onderschrift dat het helaas niet lang zo mocht blijven. Sterkte meis. Ik zal eens kijken of ik de test op youtube krijg, heb daar wel een account, nu eens nadenken wat mijn wachtwoord daar ook al weer is
Huh?? Zie je de tweede streep niet????? Ik ga straks eens kijken of ik hem op youtube kan zetten, vind het super om te zien!!!
Ja mijn banner staat niet goed, eigenlijk zou ik nu 3weken en 3dagen moeten zijn geloof ik maar ik weet niet hoe ik hem kan verzetten? EDIT: aangepast
@Elance: zo! Jij maakt goed hcg aan! Gefeliciteerd! Euh....op mijn testjes is niks te zien toch? Op de foto volgens mij zeker niet, maar mijn man en ik twijfelden gisteren, omdat er in het echt wel heeeeel roze, in de verte iets te zien was op de bovenste. Heb de testen inmiddels weggegooid, want volgens mij is het echt niks (behalve dan dat ik vandaag mijn ongi verwacht en nog niks merk daarvan en wel andere dingen merk, maar ik zal wel spoken zien ) Thanks voor het turen
ik zie t ook niet? maar ik zie er wel weer niet begin nog maar net met turen, dus heb nog niet zo'n getraind oog als ongi weg blijft over paar daagjes nog een testje?
Ehm... Weet iemand dit? Kan een test ineens veel duidelijker worden als je m "doorspoelt" met druppel water? (om gelige achtergrond weg te krijgen)
ik wil deze nog even spammen, de dame van MvM schrok zelf van de donkere streep, omdat ik zelf denk nog maar een week of 5,5/6 zwanger te zijn: Bekijk bijlage 250163