Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Annedore: Ik heb heel veel verbeelding... Maar zelfs daarmee zie ik helaas niks op de foto :(
    Hoop dat je ongi nog 8 maanden weg mag blijven en je een dezer dagen een mooie 2e streep kan komen laten zien!

@Tulip: Zoo wat een knaller! Jeetje, deze testen zijn echt helemaal niet gevoelig.. Super!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb dat namelijk eens gedaan met de test van vanochtend om te kijken wat er zou gebeuren (nooit eerder gedaan, maar wel vaak gelezen hier dat het kan helpen om test weer mooi wit te krijgen)
    en ineens krijg ik dit:
    Bekijk bijlage 250165

Van doorspoelen kan je test toch niet ineens ZO duidelijk worden? :(
    Ervaring? Iemand?

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb ook wel eens met water gespoeld, hij werd minder geel, misschien dat het streepje daarom beter opvalt ofzo?

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @tulip: vast een drieling :D

@meiden: het geeft helemaal niks dat jullie niks zien. Een zwangerschap lag nog niet in de planning namelijk. Maar sinds gisteren denken we daar wel anders over ;)

5. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Wow tullip!!!!!!

6. tulip

tulip Niet meer actief

annedore, haha niet zo bijdehand he;)

hopelijk wordt het dan toch snel roze voor jullie.

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Matroosje.. Ik zie ze, voorzichtig gefeliciteerd:)

Kristel.. Op de dipstick lijk ik wat te zien.. spannend! En ik zie ook
    wat op je doorgespoelde test maar ik heb daar niet zoveel ervaring mee dus kan daar niks over zeggen.. sorry! Hopelijk wordt ie gauw een knaller

MissQ.. Wat een knaller zeg :D

Elance.. Hij wordt mooi donkerder, nu op naar een knaller:)

Wies.. ik zie niks sorry:(

Netje.. Mooie rij:D

Annedore.. Ik zie het niet nee..

Tulip.. Altijd fijn zo'n knaller:D

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @annedore: Dan hoop ik alsnog dat je een dezer dagen een mooie test zult krijgen :)

@Hier: Ik vind t maar raar met die test hoor.. Ik hang er iig geen betekenis aan.
    Ach ja, morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen :)
    (hoop echt dat mn lichaam me niet voor de gek houdt...)

9. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja morgen nog een keer meid, maar misschien gaat het echt wel de goede richting uit :D
    Oh ik hoop het zo voor je!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hahahaha, ik schrok al!!!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Tulip!!!!! YES!!!!! Die is wel super super super duidelijk :D

*doet een vreugdedansje voor Tulip*

12. tulip

tulip Niet meer actief

haha dank je wel. Kijk ik volg jou gewoon steeds, als jij nu gewoon donderdag een mooie echo hebt heb ik die ook;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

stond er hiervoor helemaal niks dan?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

das pas een knaller Tullip!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Elance: We zullen t zien morgen :)
    Ik hoop t ook, want als t deze ronde niet raak is moeten we helaas even pauze nemen.. Ik moet namelijk geopereerd worden (kreeg ik vorige week te horen) en dan stellen we de kinderwens om praktische redenen beter even uit... (wat erg tegen mn gevoel in gaat; ik stel liever de operatie uit ;) maarja, kunnen moeilijk zeggen dat t maar 1,5 jaar uitgesteld moet worden omdat we eerst een kinderwens willen vervullen en we niet weten hoe lang dat nog gaat duren)

@Lov23: jawel, heel licht streepje vanmorgen :) maar lang niet zo "duidelijk" als nu na het spoelen.. (was bijna niet op de foto te krijgen vanochtend; jij zag m volgens mij ook niet :p)

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe posi-testers: gefeliciteerd!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Kristel het lijkt mij dan eerder dat het door het water komt dat je streepje opeens zo duidelijk wordt....en helaas moet het door hcg duidelijker worden hihi...
    Maar je test morgen toch weer of niet?

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lov: Maar in water zit geen hcg :p
    Nee, ik hang er geen conclusie aan hoor; vind t alleen zo raar :)
    Streep is namelijk echt roze hier... En t lijkt me sterk dat ons water zwanger is haha
    Ach ja, ik ben bekend met rare testen en waar ik bij anderen al lang "gefeliciteerd" zeg ben ik bij mezelf heel erg voorzichtig.
    Ik ben nogal een ster in streepjes plassen zeg maar ;)
    Ik zeg pas dat ik zwanger ben als ik een duidelijke test heb en als de testen een paar dagen donkerder worden, eerder niet.
    (hoewel mn lichaam schreeuwt zwanger te zijn en je zou denken dat ik het na 8 x wel zou moeten weten, toch hou ik altijd een slag om de arm)

Ja, ik ga morgen weer testen denk ik. Ik ben geen held in wachten; nooit geweest ;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Kristel snap ik hahahaha maar toch doet het water dit blijkbaar......
    Even afwachten maar...en jeetje 6 vlindertjes......

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lov: Ja idd... afwachten maar :) *kan iemand de tijd even een paar dagen vooruit zetten?* ;)
    Ik heb idd 6 vmk's gehad (tussen 4-5 weken telkens), maar word er sinds zwangerschap van jongste dochter voor behandeld met utrogestan. Hoop dus dat het deze x in 1x goed mag gaan :)

Deel Deze Pagina