Bij ons is de uitslag al n jaar bekend... T enige waar we op wachten is t overleg met t team vd gyns, wat ze nog voor ons kunnen doen... Maar ik geloof er niet zo in...
Thanks, nu vat ik hem ik dacht moest het toch even vragen, maar was dus in het engels niet in t nederlands
Ook hier even een vraagje, wie van de zwangere (of die zwanger zijn geweest) dames heeft ervaring met troebele urine?
Lila gefeliciteerd ! Matroosje dat blijft dus nog spannend! .. Duim kei hard dat het goedzit en je over 2 weken een mooie echo hebt!
Jeetje meid dat is slopend nu dat wachten.. Ik hoop voor je dat het goed gaat uitpakken en je hcg mooi gaat stijgen!
Tullip gefeliciteerd! ik heb het filmpje ook gezien, heel gaaf trouwens Ik had van Collin ook zo'n supersnelle knaltest, ik stond echt met open mond te kijken toen maar eh Collin kwam gewoon in zijn 1tje eruit
Goeiemorgen! Ahhh ik heb hier een KV-test voor mn neus liggen die 2x zo duidelijk is als gisteren; mn man zag t streepje ook meteen (en dat zegt heel wat!!) Alleen mn camera wil niet meewerken, grrrr... *zucht* Ik ga nog even verder met een poging wagen om een goede foto te maken...
Ik heb m maar met mn telefoon gemaakt... (en heel irritant, dan duurt t even 20 min voordat ik m een keer op de computer heb staan omdat mn kabeltje bijna naar de kl*te is; niet leuk op zo'n moment als dit...!) Maar bij deze: Bekijk bijlage 250424 Hoop echt dat jullie m ook zien...! (hier is iig veel duidelijker nog....)
En gewoon omdat ik t leuk vind nog even 2 "bewerkingen" gemaakt Bovenste contrast aangepast, onderste is in t negatief. Bekijk bijlage 250425
@Matroosje, jeetje wat spannend. Ik ga de komende 2 weken heel erg voor je duimen meis.. @Kristel, ik heb jouw test even zw/wit gemaakt en vergroot. Ik zie heeeeeel vaag iets.