Test wordt alsmaar duidelijker nu ie langer ligt.... Bij deze: Bekijk bijlage 250427 (zeg alsjeblieft dat ik niet gek ben )
Hoi dames! Ik kom ook nog even een foto plaatsen, hij is nog niet echt donkerder geworden maar het is wel een mooier streepje dan die van gisteren Ik heb veel gedronken gisterenavond en hoe dan ook zegt ie nog steeds dat ik zwanger ben
@Elance: Jaa mooie test!! Ik hoop dat ik morgen ook zo'n mooie test kan laten zien @All: gelukkig zien jullie t ook Ben even helemaal hyper nu! Je zou denken dat ik t na zoveel keer wel weet en wat nuchterder eronder zal blijven, maar nee hoor, elke keer weer is het een groot feest om zo'n 2e streepje te mogen zien (*duimen dat het goed blijft gaan en dat t streepje elke dag duidelijker wordt!*)
Het eerste gevoel dat door mij heenging toen ik het tweede streepje de allereerste keer zag was: 'er groeit écht iets in mijn buik ?!' zo gek dat zo'n streepje bevestiging kan zijn daarvan. Ik kan het nog steeds niet vatten dat er een beebje groeit in mij
View image: 11 DPO Kunnen jullie deze link openen? Zo ja, dit is dezelfde foto als hier, alleen dan veel duidelijker (en dan kun je zien dat ie mooi roze is ) *en nu hou ik op haha* @Elance: Ja gek is dat he?! Ik heb nu dan al 2 dochters en als ik naar ze kijk kan ik me ook echt NIET voorstellen dat ze in mijn buik gezeten hebben...! (helemaal niet als ik naar de oudste kijk hoe "groot" ze al is...)
Hee ladies, Wat een mooie testen weer! Gefeliciteerd dames!! Hoop dat er snel nog meer testen mogen komen.
Heej wij zijn dan beide uitgerekend voorlopig voor 16 februari Ik klets ook mee op het bevallingsforum voor februari, moet je er maar gezellig bij komen Oh wat leuk, een lotgenoot
Heb weer mooie testjes voorbij zien komen deze morgen. nog erg licht maar er staan 2 streepjes!! Gefeliciteerd!!
Hoi hoi. Ik mag nu denk ik ook wel een berichtje plaatsen. ik denk namelijk dat ik een positieve zwangerschapstest heb.... De streep is niet super duidelijk, maar hij is er wel. Moet ik nu over een paar dagen weer testen? Wat denken jullie? Groetjes sjoskuhhh
@sjoskuhhh, ik zie inderdaad een streepje! zou inderdaad dan over paar dagen weer testen voor nu voorzichtig gefeliciteerd! @kristel, ja nu is t streepje wel vaag te zien hoor! ook jij natuurlijk voorzichtig gefeliciteerd!