Nou dames, Niet echt leuk om te lezen dat jullie me niet geloven. Ik heb die test van mijn tante gehad en die woont in belgië, staat ook geen merk op. Klopt inderdaad wel dat hun erop lijkt Maar ik gen nog een test gedaan van kruidvat. Zie hieronder
Je maakt je eigen verhaal ongeloofwaardig door te liegen tegen ervaren mensen. we hebben bijna alle testen wel al gebruikt (hahaha) dus ons maak je niks wijs! Verder vind ik deze kruidvat test erg duidelijk voor het lichte streepje op de predictor early...maar gefeliciteerd!!
@Sjoskuh: Ik zou een andere test kopen als ik jou was.. Deze is erg onbetrouwbaar en zoals Elance zegt zijn er zelfs mannen die "zwanger" schijnen te zijn volgens deze testen.. @Wies: Oh zou het een innesteling zijn?! Je houdt het nog even spannend dus! Ik duim voor je! Geen idee hoe lang t duurt voor je kunt testen na een innesteling.. Volgens mij op zn vroegst zo'n 4 dagen erna, ervan uitgaand dat het ongeveer 2 dagen duurt voor hcg vanuit je bloed in je urine op te sporen is en dan duurt t natuurlijk nog even voordat een test het oppikt ivm gevoeligheid. @2xtantein1week: Balen!! Hoop dat je te vroeg getest hebt en je alsnog een mooie 2e streep te zien krijgt snel! @Elance: Als ik morgen een duidelijkere test heb dan durf ik het wel aan om me "te melden" bij de februari 2013 mama's Ik ben idd ook op 16 februari uitgerekend... Wel een gek idee voor mij om hoogzwanger te zijn in de winter een keer (als alles goed gaat natuurlijk!). Mn dochters zijn beiden in de zomer geboren (eind juli en eind augustus) @Hier: Test werd helemaal geel net dus weer even een druppeltje water erdoorheen gedaan om te "spoelen" en t is zoooo'n mooie test haha, ben al de hele ochtend aan t kijken ernaar Zo'n mooi (nu) paars 2e streepje
Nou, liegen... dat is wat heftig.. Als haar test uit Belgie is en er staat geen merk op kan zij toch niet weten waar hij van is? Wellicht is het dezelfde, maar misschien heeft hij in Belgie wel een andere merknaam.. Bestaat er niet een wereldrecord 'de meeste zwangerschapstesten herkennen' ? Anders moeten jullie die gauw verbreken
Die is mooi hoor, gefeliciteerd! Enne liegen is ook wel overdreven Als jeniet weet hoe ze heten kan je moeilijk liegen. Maar zal een belgische predictor zijn. Maar je bent hoe dan ook zwanger hoor, die kv test liegt niet
@sjoskuhhh: Deze kruidvat is positief! Gefeliciteerd! Maar wat staat er dan geschreven op de vorige test naast het venster? En waarom zeg je dan dat het de Predictor early niet is als je niet weet welke het wel is? Daarmee maak je jezelf dus ongeloofwaardig.
Naja waarom haar meteen beschuldigen van liegen T maakt toch ook niet uit, hij is positief en de kv is helemaal positief. Van harte gefeliciteerd aan alle positesters. Eleance ik kwam speciaal online om naar die van jou te loeren, vond het zo grappig hoe het ging en met je oergevoel zat je toch juist gefeliciteerd hoor!
Ik ben een belg (guilty as charge ) en ik heb ook ooit eens een predictor gehad van mijn apotheek, dus hier is het merk echt hetzelfde hoor. Maar wij zijn daar gewoon zodanig veel mee bezig dat we ondertussen wel weten wat er allemaal op de markt is en wat wel en niet goed is etc... Sjoskuh, die kruidvat test is het helemaal! Wat een super mooi plusje, een hele dikke proficiat hoor!
Kristel.. Ik zie hem vrij goed spannend zeg, op naar die knaller! Elance.. Zwanger dat ben je Sjoskuhh.. Ik zie hem licht ja, maar ik zou idd zoals andere meiden zeggen even een kruidvat test doen en kijken of deze ook een 2de streepje geeft Succes Edit: zie net je andere test voorbij komen en die lijkt me mooi positief Dus ik zeg gefeliciteerd!
hoi dames, hoe zit t dan met de normale predictor?? is die wel betrouwbaar? die heb ik namelijk nog liggen, samen met nog een huismerk test van de apotheek..? al zat ik er al wel aan te denken om ook de kv 2v5 te gaan halen (ergens vind ik t nog voorbarig, maar vind t ergens ook wel prettig als ik ze gewoon "op voorraad" in huis heb ) hoor het graag (heb ook wel minder positieve verhalen gelezen namelijk over de kv 2v5) liefs
Ja, volgens mij wel, alleen weet ik dat niet zeker. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik meen wel dat die meer hcg nodig heeft.
Nah klaar met discussiëren sjosjuh je test is mooi positief. Voor de predictortesten.. Gewoon niet doen/kopen zijn bagerrr!