Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik lees hier ook mee kristel,ik hoop dat dit kleintje blijft plakken bij jullie!

2. Jammer :(:(

(PS wat een schattige avatar van je meisje!!)

3. Die is goed te zien hoor, gefeliciteerd!

4. Ik zie niks.. al zouden we een heel licht streepje zien, deze testen zijn nogal onbetrouwbaar. Zou een ander merk testen nemen!

5. Ik zie niet zoveel erop.

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ohnee Kristel, mag je nog niet doen.
    Morgen mag je niet testen, laat het gewoon even zijn gang gaan en test, zoals ik, zaterdag meteen.
    Mijn test zag er op het eerste zich ook lichter uit, maar die controlestreepjes zien er ook niet altijd hetzelfde uit...
    Ik zou het toch nog zeker tot zondag geven, je bent je NOD toch nog niet voorbij dus wacht er nog eventjes mee meid.

Ik begrijp dat je er dan niet nog weken mee wil lopen, maar moet het gewoon nog even tijd geven, lijkt me.
    Als de streep zondag nog niet donkerder is, dan mag je van mij stoppen met utro :p (en nu mooi zeggen 'ja mama' ;))

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Elance: Het is te bekend voor me dit..
    Begin nu ook al buikpijn te krijgen.
    Morgen moet ik bloed prikken op hcg en progesteron (ik wil wel eens weten wat de waarde nu is tijdens gebruik van utro) en dan zien we t wel.
    Test van vanmiddag is zo licht dat ik m niet eens op de foto krijg; dat zegt, in mijn geval, echt genoeg, helaas..

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Balen Kristel :( :(

9. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Jane: Ik zie heeeel vaag iets inderdaad, op beide testen. Duim dat hij overmorgen duidelijker is!

@Nil: Mooi hoor! Gefeliciteerd!!! :)

@Elance: Muts! :p Niet te vaak testen, wordt je vaak alleen maar onzekerder van, maar daar was je al achter. ;) Je bent zwanger, meis!

@Matroosje: He, wat balen zeg! :( Ik duim toch nog even dubbel zo hard door!

@Sandra: Ik ook niet... Zie jij het streepje wel op de foto dan? In het echt zie je de streepjes altijd beter trouwens. ;)

@Rums: Dat is een duidelijk streepje hoor!! Gefeliciteerd!

@Kristel: Is de test echt zoveel lichter? Kan dat echt niet komen doordat je misschien toch meer hebt gedronken dan anders? Is er echt geen andere verklaring voor? Ik zet mijn duimen iig keihard aan het werk en hoop dat dit beebje gewoon lekker zitten blijft! Knuff!

10. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Rums, da's duidelijk: Gefeliciteerd!

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Kristel: Lees nu net pas je berichtje boven de mijne... :( :( :(

12. sandra24

sandra24 Niet meer actief

Ja dat las ik toevallig gisteren ook op 't forum dus heb nu kruidvat testen gehaald. Heb deze toch gebruikt, vond het ook zonde om hem zo weg te gooien ;)

13. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Jane, ik lijk hem ook te zien op de bovenste:)

Voor de mama's bij wie het mis is gegaan of lijkt te gaan, veel sterkte en een dikke knuf!!!

Voor de erg vroege testers onder ons spannend......

14. Knuffel meid.. zou er echt niet nog een andere reden zijn waarom het zo vaak mis gaat?

15. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Kristel, sterkte meis!

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kristel.. Balen zeg:(:(:(

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@kristel: ohh meid wat ontzettend balen zeg :(

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Mel wauw meis mooie echo !! ik weet nog van een paar maanden terug t verdrietige nieuws gelukkig is het je nu opnieuw gegunt !!

@predictor test weer nog begin maart teste ik positief met die test maar dor de verhalen toch ook nog een andere test gedaan en die was ook positief :) bij sommige slaat ie dus wel goed aan maar ik zou tog een andere kopen .. !

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Thanks meiden... :)
    I know, ik ben een test- cq controlfreak, maar net weer gedaan (met geconcentreerde urine) en test is negatief al.. gaat echt snel :(
    Vanavond geen utro meer, heeft toch geen nut..
    Hoop dat t snel komt, wil t afsluiten..

@babyengel: ik heb geen idee.. We hebben al zoveel onderzoeken gehad, alleen B12 en progesteron kwamen daaruit, verder niet.
    Volgende week afspraak bij HA om weer een en ander door te spreken. Eens kijken of er nog iets mogelijk is. Al weet ik niet of ik het wel wil, die hele polonaise weer aan mn lijf.. Ik heb 2 prachtige dochters en ik weet dus dat het goed kan gaan :) We gaan gewoon door, eens zal het wel weer moeten lukken :)

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ah bah kriste wat vreseijk!!
    Hee vee sterkte meid!

Deel Deze Pagina