Dag dames, Ik zit op 12 DPO en heb volgens mij een positieve test te pakken. Ik vind het alleen nog wat vaag. Is het normaal dat hij nog niet 'knal' is met 12 DPO? Of is het iets om zorgen over te maken? Thanks voor jullie advies! S
Thanks MissQ, Kan nog niet blij zijn, vind het nog te spannend. Gek hè. Ik ga nog maar even langs het kruidvat vanmiddag zodat ik de komende dagen kan blijven checken hoe het gaat. S
Maybe3, Das echt een tuurtest, dat laat ik aan de meer ervaren meelezers over. De ene keer denk ik wat te zien op je test en de andere keer zie ik niets. Ik duim voor je.
Maybe; ja ik zie wel wat hoor! Beide foto's tuur, op naar een knaltest! (misschien een hele domme vraag maar wat dpo in? S; mooi hoor! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
@melanie: ja klopt zal het even in het kort uitleggen gister ochtend getest (toen volgens FF 10dpo) en heeeel licht streepje.. vervolgens m,n temp ingevuld op FF en toen verschoof hij m,n ei.. daarom nu dus 8DPO maar was wel nieuwsgierig door dat streepje.. hieronder een link naar foto waar ik het contrast heb aangepast http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58687-albums9933-picture59953.html
@S1978: Whaa ik zie een heeeeeeel mooi streepje!!! Dus toch te vroeg geweest laatst he Ik zeg: Gefeliciteerd!!! Oh ik hoop echt dat het een plakkerd is! *duim duim* @Maybe3: Ahh ik zie bij jou ook een streepje! Morgen weer testen? Echt spannend!
@kristel: ja ik had gister echt z,n licht streepje wat ik niet op de foto kreeg... dus dacht.. "vast weer z,n indroger/voordruk maar was toch nieuwsgierig.. en nu is hij wel duidelijker als gisteren.. maar ik ben nog steeds bang voor vals posi.. maar was benieuwd of alleen ik het zag of dat hij er echt stond
S, ik zie niets om je zorgen over te maken alleen een mooie roze streep ! Maybe, het is een beetje turen maar ik zie wel wat op beide foto's.