Gefeliciteerd positieve testers! En fijn Panter dat jou test er nu ook eindelijk tussenstaat! Hoop de mijne tzt ook te kunnen posten
Nanette, de streep lijkt mij te ver naar links te staan. Kan je geen foto van recht erboven maken ipv zo schuin???
In mijn ogen hartstikke negatief, maar heb dit soort foto's vaker langs zien komen waarop toch veel reacties kwamen van wél positief. Hoor graag wat de ervaren kijkers hier van vinden, hihi.
een vraagje dames ik ben als het goed is vandaag 4 weken zwanger meerdere testen van kruidvat gedaan stuk of 4 allemaal 2 streepjes maar il graag een cb digitaal doen van wel of niet zwanger maar zal die nu genoeg hcg kunnen opvangen vind wel een eng idee als die strax niet zwanger aangeeft
Als ik hem in negatief zet zie ik wel iets maar de foto is van te ver genomen om echt te kunnen gaan inzoomen. Kun je eens één van de twee nemen en gewoon het venstertje trekken of toch van zo dicht mogelijk zonder dat het wazig wordt? Dan kan je goed turen
Sorry hoor maar ik vind dat echt wel een mooie streep. Ik heb jou al dikwijls zo'n dingen zien zeggen over bepaalde testen die gewoon mooi positief zijn. Een streep is een streep en als je zelf al een positieve test hebt gehad weet je dat het niet evident is om het eerste mooie streepje op camera vast te leggen. Dit is zeker géén waas maar een mooie streep!
Een streep is niet altijd een streep hoor! Ik zei laatst ook bij iemand duidelijk een indroger maar jij zei meerdere keren nee die is duidelijk zwanger toen bleek het achteraf wel een indroger toenze ongesteld werd. Dus je stelling gaat niet op hoor
het is moeilijker te zien als je hem niet kunt vergoten maar weet niet hoe ik hem anders op kan zetten in het groot
Ik zie een duidelijke streep Dilara! Ik zou even wachten met een CB test en eerst nog met de KV testen of de streep donkerder wordt.