@Inger: Ja hoor, ik zie een mooi tweede streepje! Zoooo spannend, ik ga keihard duimen dat het een plakbaby is *duim duim*
@Inger: Onbezorgd genieten zit er niet meer in he...? Hoop echt voor jullie dat het goed mag blijven gaan deze keer. Hoeveel dpo zit je nu?
neem je utrogestan? zou ik echt doen! raadde ze me gister in Gent ook aan mocht ik deze cyclus spontaan zwanger zijn. In nlwilden ze t mij niet geven. al onderzoek laten doen nr mkn? pb me anders even. Ik duim iig!!
Nee indd me ei is rond 16/17 juni geweest, dus 12/13 dpo... Ik durf ook echt nog niet blij te zijn... Normaal is vh weekend mijn ongie dus afwachten... Bedankt!
Maandag op nod gestest in de middag, die heb ik hier ook geplaatst. Dinsdagochtend was het resultaat veel duidelijker. Ik heb me ingehouden en vanochtend pas weer getest en ik had nu wel een knaltest verwacht, eigenlijk, maar helaas is het nu lichter dan dinsdag . Wat moet ik hier nu weer mee?
hey hey dames gister geen tijd meer gehad om de foto,s te uploden vandaag ook weer een testje gedaan en die was toch weer iets duidelijker kijken jullie ff mee wat denken jullie die met 2 testen daar is de bovenste van gister en de onderste van vandaag
Riantje, ik zie op allebei je testen een licht streepje. Voorzichtig gefeliciteerd! Inger, ik zie het streepje ook! Mijn streepje van vanmorgen was hetzelfde als gisteren. Ik had hem duidelijker verwacht dus het blijft spannend. Het werkt ook niet mee dat ik mijn cyclus niet weet. Mijn ei kan de 14e geweest zijn maar ook pas de 17 of 18e. Maar goed, ik verlies geen bloed en heb ook geen krampen dus ik heb nog goede hoop.
Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames!!! En ik lees dat er veel dames in hoge spanning zitten: ik duim me helemaal rot voor jullie allemaal!!!!!!
Ik heb vanochtend een test gedaan en nu zag ik een heel licht streepje. Mijn man zag hem niet. Ik heb ook al een tijdje klachten moe zijn, last van de buik steeds en s'avonds steeds misselijk. Kan ik het me ook verbeelden. Ik kan er geen foto van maken.
@ramoontjuh, hoeveel dpo zit je? anders over 2 dagen weer testen, als er een streepje staat zou ie dan duidelijker moeten zijn
Hij had nu inderdaad al een beetje aan de knal-kant moeten zijn. Meestal is dit geen goed teken, maar het kan misschien ook zijn dat je HCG niet zo snel stijgt als bij anderen. Ik zou het nog even aankijken. Zit je al over je NOD heen?
op 29ste had je idd een knaltest moeten hebben met zoveel dagen verschil, maar ik zie wel dat je testen donkerder worden dus zou nog even afwachten en hoop dat het positief blijft natuurlijk