Kijk zo´n test wil ik nou ook heel graag hebben Van harte gefeliciteerd hoor Kristel, dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben!! Groetjes, Monique
Hier net als Kristel op 9 dpo een test gedaan (net dus) omdat ik vanalles voelde en er kwam direct een vaag streepje te staan Niet echt fotograveerbaar - maar heb het geprobeerd voor de echte tuurders onder ons Helemaal leuk en ik hoop dat deze smurf wel bij ons blijft!! Kristel van harte! Ik heb nog digi's liggen die meer nodig hebben maar die probeer ik over een paar dagen wel
@kristel: Nou daar kan je niet omheen! GEFELICITEERD! @Odess: Ik zie hem nog niet Ik hoop dat hij snel duidelijker word hoor!!!!
Hihi het is ook nog mega vers natuurlijk maar irl was ie niet te missen, zag em al direct en dat manlief hem ook ziet zegt een hoop - hihi die mannen zijn veel nuchterder ik test nog ff rustig verder en hoop dat ie elke dag duidelijker wordt ik heb er in ieder geval een beter gevoel bij dan de vorige keer!!
@kristel duidelijker kan het niet, gefeliciteerd meid, ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan. @odess (mede okt 09 mama) ik zie heel licht een streepje, ik ga duimen voor je meid, ik hoop dat hij over een paar dagen duidelijker zal zijn voor je. @sloppy hey meid hoe is het met jou, waar zit je nu in je cyclus? XXX gusam
ik ben blij dat iemand ook iets ziet op de foto ik ga vrijdag weer testen en dan de gyn bellen als het streepje duidelijker is. xxx Joyce
vanmorgen en vanmiddag weer getest.... en weer een lichtroze 2de streep. over 2 dgn weer testen ben benieuwd... Bekijk bijlage 93110
Ik vind ze al redelijk positief worden hoor!! Ik zit nu op 8DPO dan zou ik ook wel een testje kunnen wagen.........toch???
Hoihoi, Ik ook een test. Ik zie zelf een héél vaag streepje, wat overigens alleen maar duidelijker werd na afleestijd. Ik heb supervroeg getest want als ik al zwanger zou kunnen zijn dan zou het van afgelopen zaterdag zijn geweest(en dan zou ik ook nog eens een late eisprong gehad moeten hebben trouwens). Bekijk bijlage 93113 in negatief, en nog 1 normale;