@Odess: Helaas, ik heb geen portie geduld in de aanbieding, misschien iemand anders? (Ik heb dat kleine beetje wat ik nog heb zelf heel hard nodig ) Nee idd, met die standaard digi zou ik ook nog even wachten, die zijn veel minder gevoelig dan die met indicator *duim duim* voor een mooie "zwanger" zaterdag!
Dank je Kristel Ik zie ze nu naast elkaar liggen en die van vanochtend is echt donkerder dan die van gistermiddag (uur of 4 was het geloof ik) en dat is op die korte termijn een goed teken, dus komt helemaal goed (hoop ik, hihi) Nu aan het werk en geduld oefenen tot morgen
Voor een portie geduld hoef je helaas ook niet bij mij te zijn. Ik ga morgen denk ik een testje wagen. Dus ga ik vroeg op bed zodat het sneller ochtend is
@odess ik zag het 2e streepje ook, en het leek of die duidelijker was als die van gister, mijn duimen draaien voor je. @sloppy, ik zag ergens toch een heeeeeeel licht 2e streepje, maar ik ga je nog niet feliciteren, ik ga nu heel hard voor je duimen, je bent een topper en hebt het verdient. @kristel die van jou word ook duidelijker gefeliciteerd meid. XXX Gusam
Grr... Mijn banner wil niet. Ben 25 Juli ongesteld geworden De 11e dag, op 4 augustus pregnyl gehad De 12e dag, op 5 augustus heb ik mijn eisprong gehad En een LF van 12 dagen. De banner die ik wil kan je je LF ingeven. Als ik kies voor laatste dag MS 25 Juli En LF 12 dagen. Dan zegt ie op de banner dat ik 6DPO ben terwijl ik dus 7 DPO ben Heb 'm al. Heb 13 DPO gezet. Omdat hij met 12 DPO waarschijnlijk de eisprong 1 dag naar voren schuift
Ik heb de stoute schoenen vanmiddag aangetrokken. Ben naar de HA gegaan en gelukkig was mijn favoriete assistente daar. Verhaal uitgelegd en ze heeft meteen een testje gedaan. Maar helaas kwam daar negatief uit. Maar ze zei kom volgende week donderdag nog een x en dan doen we weer een testje of we laten bloedprikken. Dus dit was mijn story weer so far. xxx joyce
nee die is niet goed idd.. streepje staat idd schuin en teveel naar rechts.. ik zou er morgen nog 1 doen.. spannend hoor!!
**ff offtopic.. ik ga een weekje met gezinnnetje genieten bij onze oosterburen dus als ik vrijdag terugkom dan wil ik wel weer ff lekker streepjes kijken..**
Ik ben vananacht bewust niet uit mn bed geweest om te plassen.........ik denk het moet zo geconcentreerd mogelijk zijn!! En kijk:
@Sloppyslayer: Wauuwww wat goed zeg!! Je bent zwanger meid!! Echt geweldig En ik begrijp dat het nu helemaal op de "natuurlijke manier" is gegaan??! Zoja, WAAUUW!! helemaaaaal geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd! Megan krijgt een brusje
Ja het is op de natuurlijke manier gegaan Ik kan het gewoon echt niet geloven! Gister was het streepje toch weer weg en toen dacht ik dat ik mezelf in de maling genomen had......... Maar toen was ik 's nachts er wel 3keer uit geweest om te plassen dus was het niet zo heel gek. Maar ik juig nog niet hoor want ik ben pas 3wkn3dgn zwanger en er kan nog vanalles mis gaan...........
Dames, graag even advies, want ik kom er niet meer uit... Ben de 24e juli ongesteld geworden 2 augustus besloten te stoppen met Nuvaring ( was ongeduldig , in eerste week nieuwe cyclus gestopt dus) 5 augustus werd ik weer ongesteld... Vandaag heb ik erge krampen gehad en wat rood/bruin bloed bij afvegen... Ook was ik vandaag misselijk de hele dag. Ik weet echt niet meer wanneer nou mijn NOD zou zijn of mijn eisprong.. Net een ovulatietest gedaan en dit is het resultaat... Is dit mijn ei?? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/93425d1281641744-svp-advies-ovulatietest-p1040334.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/93428d1281641888-svp-advies-ovulatietest-p1040333.jpg
Sloppy, jeeeeej @ myself, test vanochtend met te weinig urine gedaan dus die werd langzaam duidelijker. Met 30 een duidelijke roze streep. Nu droogt (ruim een uur later in) ie in maar is de hele strip nog half roze, oeps! Naja ondanks dat de streep in het roze deel staat is ie niet te missen! Yeey. Schrok wel ff vanochtend, na 5 minuutjes was het streepje nog niet er duidelijk. Morgen maar iets meer urine gebruiken!